معرفی تعدادی از محبوب ترین کافه های اصفهان

به گزارش بانوی ایران، بطور کلی، کافی شاپ محلی است که برای دیدار های کاری، محبت آمیز یا حتی آشنایی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد، چرا که فضای آرام و دنجی دارد و باعث می گردد که با حضور در این محل، احساس خوبی به شما منتقل گردد. با ما در مقاله بهترین کافه های اصفهان همراه باشید تا شما را با شماری از محبوب ترین کافه های اصفهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با کافه های مشهور اصفهان برایتان مفید خواهد بود.

معرفی تعدادی از محبوب ترین کافه های اصفهان

لیست مطالب

کافه آنیکافه آرامشکافه فیلشربت خانه فیروزکافه رادیوکافی شاپ دیوار

کافه آنی

یکی از محبوب ترین کافه های اصفهان که در نزدیکی کلیسای وانک هست، کافه آنی نام دارد که از ساعت 8 صبح تا 24 باز بوده و شما در این بازه زمانی می توانید به این کافه سری بزنید. در این مورد از کافه های مشهور اصفهان خوراکی های خوشمزه و بی نظیری مانند بستنی، قهوه، کیک، چیز کیک مارس، صبحانه بین المللی و کاپوچینو سرو می شوند. شما می توانید با مراجعه به این کافه و سفارش یکی از این خوراکی ها، لحظاتی را استراحت کنید.

کافه آرامش

این کافه دنج و آرام در مجتمع کوروش بوده و برای دسترسی به آن، تنها کافی است خود را به خیابان سپاه برسانید. از ویژگی های اصلی کافه آرامش، این است که محیط امن و آرامی دارد و فضای داخلی آن هم بسیار زیباست. در این مورد از کافه های مشهور اصفهان شما می توانید انواع قهوه دمی، کلاب، ساندویچ، دمنوش و پاستا را میل نمایید. کیفیت خوراکی هایی که در این کافه آماده می شوند، بسیار بالا است. کافه آرامش برای 40 نفر میهمان ظرفیت دارد و از سالن 20 نفره vip هم بهره مند است.

کافه فیل

یکی از بهترین کافه های اصفهان، کافه فیل است که در فضای داخلی آن و بر روی دیوارها و طاقچه های مجسمه های فیل در سایزهای مختلف بچشم می خورند. کافه فیل با نام دیگری به نام کافه احساس هم معروف است و کیک و قهوه ای که در آنجا سرو می گردد، بسیار لذیذ و خوشمزه است. این کافه سه شعبه دارد که شعبه اصلی آن در خیابان میر بوده و با فضای عظیمی که دارد، می تواند از 30 نفر پذیرایی کند. یک میز مرکزی عظیم در این شعبه وجود دارد که برای دورهمی های عظیم و جشن تولدها می تواند ایده آل باشد.

دومین شعبه از این کافه در مجموعه سیتی سنتر اصفهان واقع شده است و برای دسترسی به آن، باید به طبقه دوم این مجموعه بروید. بعد از گشت و گذار در مغازه ها، می توانید لحظاتی را در این کافه استراحت کنید و از خوراکی های بی نظیر و معروفی که در آنجا سرو می شوند، میل نمایید. کافه فیل بعدی که بسیار عظیم است، در هتل پارسیان کوثر اصفهان بوده و حیاط عظیمی دارد. این مورد منوی متنوع و کاملی دارد و ظرفیت آن بیشتر از 250 نفر است. در بیشتر شعبه های این مورد از بهترین کافه های اصفهان شما می توانید وعده های غذایی شام، ناهار و میان وعده را میل نمایید.

شربت خانه فیروز

شربت خانه فیروز در درون یک عمارت قدیمی با در و پنجره های چوبی و شیشه های رنگی قرار گرفته است. در منو نام انواع نوشیدنی های سرد، شربت، دمنوش، بستنی مخصوص، چای، قهوه و غذاهای خوشمزه دیگر دیده شده و می توانید هر کدام را که دوست دارید، سفارش دهید. از غذاهای دیگری که در این کافه سرو می شوند، می توانیم به چلو مرغ، کباب، انواع خورش، انواع آش، مسما بادمجان و کوفته اشاره کنیم.

کافه رادیو

کافه رادیو شعبه های بسیار زیادی داشته و شعبه اول آن در خیابان چهارباغ است. شعبه های دوم و سوم هم به ترتیب در گذر سعدی و استانداری واقع شده اند. در این کافه دنج انواع خوراکی های خوشمزه مثل چای دارچینی، قهوه های خاص، کوکی های خوشمزه سرو می شوند. این کافه نشریه مخصوص به خود را دارد که نام آن قهوه دان است. در کافه استفاده از تلفن همراه ممنوع هست. هدف اصلی از انجام این کار، این است که مشتری چند ساعتی را آرامش داشته باشد و از فضای مجازی و شلوغ کمی دور گردد.

کافه رادیو دارای فضای داخلی شیک و مدرنی بوده و شعبه سوم آن در استانداری دارای سنگ فرش مشکی، کاشی های رنگی و میزهایی با صفحه چوبی است. بعلاوه، بر روی دیوارهای کافه شما می توانید تابلوهای دیوارکوب فلزکاری و قفسه های کتاب را مشاهده کنید.

کافی شاپ دیوار

نورپردازی های زیبا، چیدمان شیک و آجرنمای زیبا از آیتم هایی بشمار می آیند که در طراحی داخلی کافه دیوار مورد استفاده قرار گرفته اند. این کافی شاپ که از ساعت هشت و نیم صبح کار خود را شروع می نماید، بسیار فعال است. این کافه از کادر و پرسنل خوش برخوردی برخوردار بوده و در طول روز در این کافه موسیقی پخش می گردد. اگر قصد دارید به این کافی شاپ سری بزنید، باید خود را به ابتدای حمزه جنوبی در خیابان مشتاق دوم برسانید و سپس، از آنجا به خیابان علامه امینی غربی بروید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1793

به "معرفی تعدادی از محبوب ترین کافه های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از محبوب ترین کافه های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید