مراکز غیرمجاز فرهنگی- هنری در قائمشهر شناسایی می شوند

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر ، مراکز غیرمجاز فعال در رشته های فرهنگی- هنری در سطح شهرستان قائمشهر شناسایی می شوند .

مراکز غیرمجاز فرهنگی- هنری در قائمشهر شناسایی می شوند

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر، عیسی مدانلو در جلسه شورای اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر با اشاره به نقش و تأثیرگذاری فعالیت های مراکز فرهنگی و هنری در جامعه و ضرورت نظارت بر این اماکن گفت : به منظور انسجام بخشی و نظارت یکپارچه از مراکز فرهنگی، هنری در قائمشهر بازرسی و نظارت دوره ای انجام پذیرد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر افزود: در زمان بازدید بازرسان و کارشناسان اداره با سرکشی به نقاط مختلف شهرستان ، مراکز غیرمجاز را مورد شناسایی قرار داده و در مرحله اول به آنان فرصت جهت اخذ مجوز و سیر مراحل قانونی را داده تا زیر چتر قانون از تخلفات پرهیز کنند .

مدانلو با اشاره به برخی از تخلفات فرهنگی و هنری شرح داد: برخی از این مراکز که دارای مجوز در زمینه های غیرمرتبط با رشته های فرهنگی- هنری از سایر دستگاه ها و سازمان های دیگر با نصب تابلو بدون اخذ مجوز از این اداره اقدام به جذب هنرجو و آموزش می کنند .

ایشان با بیان اینکه درحال حاضر بالغ بر 500 مرکز فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف در سطح شهرستان قائمشهر دارای مجوز بوده و فعالیت می کنند گفت: اداره ارشاد در راستای حمایت از مراکز دارای مجوز و فعال ، درصدد است با کسانی که بدون اخذ تأییدیه و پروانه های لازم به فعالیت فرهنگی و هنری خود ادامه می دهند برابر قانون برخورد نماید .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1319

به "مراکز غیرمجاز فرهنگی- هنری در قائمشهر شناسایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز غیرمجاز فرهنگی- هنری در قائمشهر شناسایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید