محمد رهبری: تمام هدفم کسب موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا است

به گزارش بانوی ایران، ملی پوش سابر کشورمان گفت: در حال حاضر تمام هدفم کسب موفقیت در بازی های آسیایی 2018 اندونزی است.

محمد رهبری: تمام هدفم کسب موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های شمشیربازی جام جهانی ستلایت به میزبانی تفلیس گرجستان در بخش انفرادی با حضور 45 شمشیرباز از 12 کشور برگزار گردید. تیم ملی سابر کشورمان با 4 نماینده (علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و نیما زاهدی) با راهنمایی پیمان فخری در این رقابت ها شرکت کرد.

محمد رهبری با شکست شمشیربازانی از گرجستان، بلاروس ، آذربایجان و شیلی در دور مقدماتی پیروز به صعود به جدول حذفی رقابت ها شد. وی در مرحله بعد حریفانی از گرجستان، هنگ کنگ و بلاروس را شکست داد و در مسابقه نهای بازدادزه گرجستانی که دارنده چندین مدال جهانی و اروپایی است را با نتیجه 15 بر 14 شکست داد و به مدال طلا رسید.

محمد رهبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کسب مدال طلای مسابقات گرجستان، گفت: این مسابقات امتیاز جهانی داشت و به همین دلیل برای تمام کشورها مهم بود و با تمام توان در آن شرکت کردند. خوشبختانه در این مسابقات توانستم مدال طلا کسب کنم و این بابت خدا را شاکر هستم.

وی در مورد اردوی آمادگی تیم ملی در گرجستان، توضیح داد: در اردوی مشترکی که با گرجستان برگزار کردیم چند کشور دیگر هم حضور داشتند و همین موضوع باعث شد تا سطح آن بالا باشد. برگزاری این اردوی به آمادگی تیم برای حضور در جام جهانی گرجستان و همچنین مسابقات جهانی پیش رو در ایتالیا بسیار اهمیت داشت.

ملی پوش سابر کشورمان در انتها گفت: در اردوی گذشته و پیش از اعزام به گرجستان تمرینات خوبی داشتم و به سطح مورد نظر رسیدم و در حال حاضر تمام هدفم کسب پیروزیت در بازی های آسیایی جاکارتا است و این مسابقات فعلا برای من اهمیت زیادی ندارد و پله ای است تا برای بازی های آسیایی و المپیک 2020 آماده تر شوم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 426

به "محمد رهبری: تمام هدفم کسب موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رهبری: تمام هدفم کسب موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید