محمدیان: نه تنها برای پسرم بلکه برای کشتی ایران بهترین نتیجه را آرزو می کنم، محمدحسین اسبش را برای مدال توکیو زین کرده است

به گزارش بانوی ایران، دارنده دو مدال نقره کشتی آزاد المپیک گفت: همه کشتی گیران مثل پسر خودم هستند، مهم این است که هر کسی حقش هست، به دوبنده تیم ملی برسد.

محمدیان: نه تنها برای پسرم بلکه برای کشتی ایران بهترین نتیجه را آرزو می کنم، محمدحسین اسبش را برای مدال توکیو زین کرده است

عسکری محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه پسرش این روزها در اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می شود، گفت: الخیرُ فی ما وَقع ما به هر چیزی که اتفاق بیافتد، راضی هستیم چون محمدحسین تلاشش را می کند و باقی کار را به خدا سپرده ایم. باید دید نظر کادرفنی تیم ملی هم چیست.

وی در مورد اینکه چقدر کسب سهمیه وزن 97 کیلوگرم را در گزینشی اول محتمل می داند، شرح داد: ما 97 کیلوهای خوبی داریم. هم محمدحسین و هم باقی بچه ها زحمت می کشند و بعید می دانم مسئله ای از این بابت داشته باشیم. البته نمی شود کار را خیلی ساده گرفت. باید حواس بچه ها جمع باشد که در همان گزینشی قاره ای بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند. سایر حریفان هم با این دیدگاه می آیند.

قهرمان پیشین جهان و المپیک درپاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است پسرش ملی پوش وزن 97 کیلوگرم باشد، گفت: اول از همه امیدوار هستم که تیم ملی در این وزن نتیجه بگیرد و بعد هم کسی که بیشتر از همه شایسته است، ملی پوش شود. همه این کشتی گیران مثل پسر خودم هستند، مهم این است که هر کسی حقش هست، به دوبنده تیم ملی برسد. واقعا فرقی هم ندارد، مهم تیم ملی است و افتخاری که قرار است به دست بیاید.

محمدیان افزود: نمی خواهم دوباره آن چیزی که در این چهار سال بر محمدحسین گذشت را یادآوری کنم، اما فکر، نگاه و تصور پسرم این است که به خاطر دوری 4 ساله از جهانی قهرمانی، باید در همین المپیک نتیجه بگیرد. او اسبش را برای نتیجه دریافت در توکیو زین کرده و نمی خواهد به هیچ قیمتی مدال را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 795

به "محمدیان: نه تنها برای پسرم بلکه برای کشتی ایران بهترین نتیجه را آرزو می کنم، محمدحسین اسبش را برای مدال توکیو زین کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: نه تنها برای پسرم بلکه برای کشتی ایران بهترین نتیجه را آرزو می کنم، محمدحسین اسبش را برای مدال توکیو زین کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید