قوانین سخت گیرانه برای دایرکت اینستاگرام

به گزارش بانوی ایران، اینستاگرام از اتخاذ رویکردی جدی تر با آزار و اذیت در این شبکه اجتماعی خبر داده و بیان کرد از این پس حساب هایی را که از دایرکت برای ارسال پیغام های تهدیدآمیز یا آزار دهنده استفاده نمایند، برای همواره مسدود می نماید.

قوانین سخت گیرانه برای دایرکت اینستاگرام

به دنبال برخوردهای نژاد پرستانه با چندین بازیکن فوتبال در انگلیس، اینستاگرام اظهار داشت که قوانین سخت گیرانه ای برای حساب های کاربری که سایرین را به وسیله ارسال دایرکت مورد آزار و اذیت قرار می دهند در نظر گرفته است تا جایی که حتی چنین اکانت هایی را برای همواره مسدود خواهد نمود.

این شبکه اجتماعی محبوب به وسیله انتشار پستی، برخورد نژاد پرستانه و آزار و اذیت فوتبالیست های انگلیسی را به وسیله ارسال پیغام مستقیم تایید کرد و اضافه کرد:

نظارت بر پیغام های مستقیم کار بسیار دشواری است. از سوی دیگر فناوری که برای تشخیص آزار و اذیت در پیغام های مستقیم به کار برده می گردد، با فناوری اتوماتیک تشخیص چنین مواردی در بخش نظرات تفاوت هایی دارد.

با سیاست جدیدی که اینستاگرام در پیش گرفته، قرار است برخوردهای سخت گیرانه تری برای بخش پیغام های مستقیم در نظر گرفته گردد.

پیش از وقوع این اتفاق، زمانی که حساب کاربری گزارشی از آزار و اذیت در بخش دایرکت برای اینستاگرام ارسال می کرد، این شبکه اجتماعی به صورت موقت آن حساب کاربری که ایجاد مزاحمت نموده بود را محدود می کرد، اما اکنون قضیه فرق نموده و این شرکت می گوید حساب های کاربری که به صورت مکرر پیغام های این چنینی ارسال می نمایند، به صورت دائمی تعلیق خواهند شد.

همچنین اینستاگرام شرح می دهد حساب های کاربری که صرفا برای ارسال پیغام های آزار و اذیت ایجاد می شوند نیز غیرفعال خواهند شد. اینستاگرام در کوشش است تا امکان دریافت پیغام مستقیم از حساب های کاربری که دنبال نمی گردد را محدود کند. در این صورت کاربران می توانند به دلخواه خود، دریافت دایرکت را از اکانت هایی که فالور آنها نیستند، برای همواره غیر فعال نمایند.،دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1574

به "قوانین سخت گیرانه برای دایرکت اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سخت گیرانه برای دایرکت اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید