فراخوان صاحبان طرح های فناورانه نانویی منتشر شد

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، براساس چهارمین فراخوان دوره هشتم برنامه نانومچ، صاحبان طرح های نانویی که نمونه اولیه از محصول خود را فراوری نموده اند می توانند از یک تا بیستم خرداد برای ثبت طرح های خود اقدام نمایند.

فراخوان صاحبان طرح های فناورانه نانویی منتشر شد

هشتمین دوره برنامه نانومچ، از مهرماه امسال شروع و تا به امروز سه مرحله فراخوان برگزار شده است. مجموعه طرح های دریافتی در این سه فراخوان، در دست ارزیابی نهاده شده و نتایج بعضی از آن ها، به وسیله پرتال به متقاضیان اعلام شده است.

فراخوان سوم که از تاریخ 15 بهمن ماه سال گذشته شروع و تا 15 اسفندماه ادامه داشت، تحت تأثیر شیوع ویروس کووید-19 نهاده شد و بسیاری از مخاطبین، با محدودیت هایی در دسترسی به اطلاعات و مستندات لازم برای ثبت طرح روبرو شدند.

به همین دلیل، نانومچ تصمیم به برگزاری یک مرحله فراخوان جدید گرفته که از ابتدای خردادماه، لغایت بیستم این ماه ادامه خواهد داشت و صاحبان طرح های نانویی که نمونه اولیه از محصول خود را فراوری کرده اند، می توانند نسبت به ثبت طرح خود اقدام کنند.

طرح های دریافتی، از چهار جنبه معیارهای فنی، معیار نو بودن، معیار نانویی بودن و معیار تجاری مورد ارزیابی نهاده شده که البته در صورت احراز شرایط در ارزیابی های اولیه و حضور در جلسه مصاحبه حضوری، موارد مرتبط با تعامل و انگیزه تیمی نیز مدنظر قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1057

به "فراخوان صاحبان طرح های فناورانه نانویی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان صاحبان طرح های فناورانه نانویی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید