فال روزانه 20، 06، 1398

به گزارش بانوی ایران، فال روزانه چهارشنبه 20 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 شهریور به جهان آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پر جنب و جوش، باهوش، قدرتمند و بسیار با استعداد هستید. ایده ها و افکار فوق العاده ای که شما در سر دارید به پیشرفت حرفه ایتان یاری می نمایند و تحسین و تأیید دیگران را نیز برایتان به همراه دارند، اما باید مواظب باشید ولخرجی و لجبازی هایتان تأثیر منفی روی دیگران و قضاوتی که از شما دارند نداشته باشند. سالی که پیش رو دارید غافلگیری های خوشایند و پاداش های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. آرزوهایی که برای مدت های طولانی در سر پرورانده اید سال جاری بالاخره به واقعیت خواهند پیوست. منابع جدیدی که برای کسب درآمد بیشتر پیدا می کنید به شما یاری خواهند کرد تا ثبات اقتصادی قابل توجهی پیدا کنید و همچنین اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند. سفرهای کاری سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و موقعیت کاریتان را نیز به میزان چشمگیری بهتر خواهند کرد. سرمایه گذاری در بازار سهام و مسکن سود زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در اواخر سال یک سفر دوردست فرصت های زیادی را برای رشد و پیشرفت برای شما فراهم خواهد نمود و شما را با افراد متخصص و شناخته شده ای که می توانند به پیشرفت کاریتان یاری نمایند آشنا خواهد نمود. درگیری های حقوقی تان سال جاری همچنان ادامه خواهند داشت و هزینه هایی را نیز به شما تحمیل خواهند کرد. اگر متأهل و بچه دار هستید سال جاری فرزندانتان با موفقیت هایتان باعث شادی و سربلندی شما خواهند شد و همسرتان نیز شما را مورد حمایت و محبت خویش قرار خواهد داد. ماه های آبان، دی، اردیبهشت و خرداد بهترین ماه های سال هستند و موفقیت و ثروت را برایتان به همراه خواهند آورد.

فال روزانه 20، 06، 1398

تغییرات مثبتی در روابط فعلیتان به وجود خواهند آمد، اگر این رابطه کاری است به توافق جدیدی خواهید رسید که وعده موفقیت و کسب منافع مادی قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر هم پای روابط عاطفی در میان باشد همه چیز آنقدر خوب و فوق العاده به نظر می رسد که شاید حتی تصمیم بگیرید رابطه خود را رسمی تر نموده و وارد مرحله جدیدی شوید. هر رابطه جدیدی هم که امروز آغاز کنید خیلی خوب خواهد بود و آینده روشنی در انتظار آن خواهد بود. امروز ممکن است یکی از دوستان و یا همکارانتان به صورت غیر منتظره کاری انجام دهد که اصلا انتظارش را ندارید و با این کار خود برنامه های شما را به هم بریزد.

امروز احساس می کنید احتیاج دارید به جای آن که ساعت های طولانی کار کنید، وقتتان را با دوستانتان بگذرانید و از آنها عقب نمانید. هرچند این ایده خیلی وسوسه کننده به نظر می رسد، ولی نمی توانید امروز را تعطیل کنید و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. آیا این اواخر رژیم غذایی جدیدی را آغاز نموده و یا ورزش کردن را آغاز نموده اید؟ امروز وقتی جلوی آینه قرار بگیرید نتیجه این تغییرات را به طور محسوس و قابل لمسی مشاهده خواهید کرد. به کوشش هایتان ادامه بدهید و اگر سرعت پیشرفتتان زیاد نبود نا امید نشوید و میدان را خالی نکنید. شاید بد نباشد حتی کمی بیشتر به خودتان فشار بیاورید و کمی پیاده روی را هم به برنامه تان اضافه کنید.

آیا به فکر تغییر مکان، ادامه تحصیل و یا انتخاب یک شغل جدید هستید؟ در حال حاضر تعداد کارهایی که برای شما غیر ممکن هستند انگشت شمارند. اگر نیتتان جدی است تمام کوشش خودتان را بکنید و خیالتان از آینده کاری که انجام می دهید راحت باشد. البته دقت کنید پیش از آن که دست به کار شوید اطلاعات کافی را در این رابطه به دست بیاورید. هرچند در حال حاضر مسائل موجود در رابطه عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول نموده اند، ولی امروز مسائل مهمتری برای رسیدگی دارید. اکنون تصمیماتی در خصوص مسائل کاری باید بگیرید که اثراتی دراز مدت بر روی زندگی شما خواهند داشت. تصمیم هایی که الان می گیرید روی زندگی همسرتان نیز تأثیرات زیادی خواهد داشت.

امروز وسیله ای به ظاهر پیش پا افتاده که به طور مرتب استفاده می کنید و حواستان به آن نیست خراب می گردد و شما را حسابی به دردسر می اندازد. این وضعیت ممکن است باعث آشفتگی شما گردد، اما بهتر است سعی کنید به اعصاب خودتان مسلط باشید و سر حوصله یک نیروی متخصص برای تعمیر آن پیدا کنید. هر کوششی از طرف خودتان برای تعمیر این وسیله با شکست روبرو خواهد شد و حتی اوضاع را از این که هست بدتر خواهد نمود. اگر مجرد هستید شاید دلتان بخواهد رابطه عاطفی جدیدی را آغاز نموده و یا حتی به طور جدی به ازدواج فکر کنید. تغییرات همواره همراه با استرس و نگرانی هستند، اما خیالتان از این که این تغییرات برایتان نتایج خوبی خواهند داشت راحت باشد.

امروز وسایل و تجهیزات شما برای برقراری ارتباط با دیگران به خوبی کار نخواهند کرد. اگر ضروری است حتما با کسی صحبت کنید به احتمال زیاد بهترین راه ممکن این است که سوار ماشینتان شوید و به دیدن او بروید و حرف هایتان را بزنید. در غیر این صورت زمان زیادی را به کوشش برای برقراری ارتباط خواهید گذراند و نتیجه مورد نظرتان را هم نخواهید گرفت. امروز ممکن است فرصتی برای کسب درآمد بیشتر برای شما به وجود بیاید که به احتمال زیاد به وسیله یکی از دوستان مؤنثتان برایتان فراهم خواهد شد. این پروژه هر چند موقتی و کوتاه مدت است می تواند هم برای شما مفرح و لذت بخش باشد و هم منافع مادی و غیر مادی بسیاری برایتان به همراه داشته باشد.

امروز مسائل مادی باعث آشفتگی و سردرگمی شما خواهند شد. هزینه های غیرمنتظره ای به یکی از نزدیکانتان تحمیل شده اند و به احتمال زیاد او برای دریافت یاری به سراغ شما خواهد آمد. شما از صمیم قلب دوست دارید به این دوستتان یاری کنید، اما با توجه به توضیحاتی که او می دهد به نظر نمی رسد که مشکل این شخص به این زودی ها حل گردد و بتواند پولتان را به شما بازگرداند. یادتان باشد که خود شما به زودی به این پول احتیاج دارید و اگر آن را قرض بدهید به این زودی ها آن را پس نخواهید گرفت. اگر فکر می کنید که می توانید به اندازه ای که احتیاج خواهید داشت پس انداز کنید در یاری کردن به این شخص حتی یک لحظه هم تردید نکنید.

امروز در خانه تان منتظر اتفاق تازه ای باشد. شاید ناگهان مهمانی از راه برسد که میخواهد برای مدتی در خانه شما اقامت داشته باشد، شاید هم درگیر تغییر دکوراسیون و خرید وسایل جدید برای منزلتان باشید. در هر حال این تغییرات اگر در ابتدا باعث بهم ریختگی نظم منزلتان شوند، در نهایت اثرات مثبتی روی زندگیتان خواهند داشت. منتظر اتفاقاتی خوب و خوشایند باشید. شما امروز می خواهید همچون یک قهرمان کوشش کنید تا دیگران را به راحتی برسانید. با این حال باید یادتان باشد که احتیاجهای خودتان را هم در نظر داشته باشید و خودتان را گم و نباید فراموش کنید، در غیر این صورت نمی توانید برای دیگران هم کاری بکنید.

اخبار بسیار خوبی از طرف یکی از اعضای خانواده و یا همسایگانتان به گوشتان خواهند رسید. این موضوع شاید در ارتباط با مسائل مادی و یا فرصتی جدید برای شما باشد. پس از شنیدن این اخبار احساس شور و هیجانی وجودتان را فرا گرفته و احساس می کنید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و باید در این رابطه بعضی تماس های تلفنی بگیرید. آینده بسیار روشن به نظر می رسد، شاد باشید! امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید در کنار یکدیگر انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نبودن آنها را آنالیز نموده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

امروز برای شما روز آغاز های تازه است. موفقیت های گذشته تان احساس اعتماد به نفس بیشتری را همراه با خوش بینی و شور و هیجان نسبت به آینده را در وجود شما زنده نموده اند. سفری در انتظار شما است که فرصتی برای ادامه تحصیل را برای شما فراهم خواهد نمود. در زمینه روابط عاطفی نیز اوضاع به نسبت مساعد به نظر می رسد و اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت. امروز از آرایشگرتان وقت بگیرید و صورتتان را پاک سازی نموده، ماساژ دهید و یا تغییراتی که مدت ها دلتان می خواسته ولی جسارت کافی برای انجام آنها را نداشته اید در ظاهر خود ایجاد کنید. اگر توانستید برای خودتان لباس های جدید بخرید و ظاهرتان را برای یک زندگی تازه آماده کنید.

امروز آشفتگی، اختلاف نظر و دلخوری فضای اطرافتان را در برگرفته است. بین دوستان و اعضای خانواده تان بحث ها و سوء تفاهم هایی پیش خواهند آمد، اما شما باید مواظب باشید که آتش بیار معرکه نشوید و اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. حتی اگر دیدید که شخصی دارد با خود شما تند رفتار می نماید سعی کنید خونسردی تان را حفظ نموده و در آرامش به حرف هایش گوش کنید. به جای اینکه سعی کنید حرف خودتان را به کرسی نشانده و ثابت کنید که حق با شماست، بهتر است سعی کنید طرف مقابلتان را درک کنید و از زاویه دید او به شرایط نگاه کنید. اگر نمی توانید به اعصابتان مسلط باشید کمی از دیگران فاصله بگیرید.

امروز روز خوبی برای برنامه ریزی و یا آغاز یک سفر هوایی نیست. اگر می توانید چند روزی دست نگه دارید و بعد راهی این سفر شوید. با این حال، اگر گزینه دیگری ندارید و باید همین امروز راهی سفر شوید بهتر است یک بار دیگر تمام هماهنگی های لازم را انجام دهید و از اینکه تأخیری در کار نیست، رزرو هتل را به درستی انجام داده اید و وضعیت آب و هوا مناسب است اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت خودتان را برای تأخیر، بی نظمی و مشکلاتی که برایتان پیش خواهند آمد آماده کنید. اگر هیچ گاه توانایی خودتان را در انجام کارهای هنری نسنجیده اید، امروز همان روزی است که منتظرش بودید. نبوغ و خلاقیت شما در اوج خود قرار گرفته است و حس زیبایی شناسیتان بسیار قوی است.

اختلالاتی که امروز در عملکرد کامپیوترها، دستگاه های خودپرداز و سیستم های تلفنی پیش می آیند ممکن است در تراکنش های مالی شما مشکلاتی را به وجود بیاورند. سعی کنید پرداخت هایتان را از روش های سنتی و قدیمی به انجام برسانید. امروز زمان خوبی برای آغاز و یا حتی تکمیل معاملات مختلف نیست. در حال حاضر همه چیز خیلی آشفته تر و بی نظم تر از آن است که بگردد این کارها را به نحو مناسبی انجام داد. بهتر است تا آغاز هفته آینده دست نگه دارید. در زندگی زناشویی مسائل مالی ذهنتان را به خود مشغول نموده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می نماید یا چه کسی بیشتر پول در می آورد و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

منبع: برترین ها
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 370

به "فال روزانه 20، 06، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 20، 06، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید