سفری ارزان در نوروز امسال به یک جزیره زیبا در ایران!

به گزارش بانوی ایران، ما در این مطلب یکی از مقاصد محبوب گردشگری جزیره کیش را بررسی کرده ایم؛ در صورتی که قصد سفر به این کیش را دارید حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سفری ارزان در نوروز امسال به یک جزیره زیبا در ایران!

بر اساس گفته ها و تجربیات مسافران مختلف، ممکن است که فکر کنید برخی از جهتهای گردشگری هزینه بسیار بالایی برای سفر دارا هستند؛ این در حالی است که شرایط در واقعیت ممکن است کاملا برعکس این موضوع باشد و گران ترین جهتهای گردشگری تنها با رعایت چند نکته ساده به ارزان ترین سفر تبدیل شود. از همین رو ما در این مطلب یکی از مقاصد محبوب گردشگری جزیره کیش را بررسی کرده ایم؛ در صورتی که قصد سفر به این کیش را دارید حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

این که سفر به کیش یک تجربه گران و پرهزینه است، یک تصور عمومی رایج اما اشتباه است. هرچند که احتمال دارد تصمیم بگیرید به کیش سفر کنید و با دیدن قیمت های بالا شگفت زده شوید. طبعا اگر بدون برنامه ریزی و آگاهی کافی تصمیم به این سفر بگیرید، به احتمال زیاد مجبور خواهید شد تا هزینه های زیادی را بپردازید که می توان از بسکمک از آن ها جلوگیری به عمل آورد؛ اما دانستن چه نکته هایی در مورد خرید بلیط هواپیما کیش کمک می کند تا بتوانیم سفر ارزان تری را به این جزیره زیبا تجربه کنیم. همین حالا می توانید جهت مشاهده قیمت تور های کیش اینجا را کلیک کنید.

حتما قبل از سفر سایت های آنلاین خدمات گردشگری را بررسی نمایید!

چیزی که شاید بسکمک از افراد از آن بی خبر باشند این است که قیمت بلیط هواپیما در زمان های مختلف طی فصول و حتی روزهای هفته تغییر می کند! البته این موضوع در مورد سایر هزینه های سفر نیز صادق است. برای مثال اگر شما قصد داشته باشید در تابستان به کیش سفر کنید، قیمت تورها گران تر از نیمه دوم سال خواهد بود. شاید با خود فکر کنید که در زمان اوج گرما در این جزیره چرا باید قیمت ها از همیشه گران تر باشد؟

پاسخ این سوال ساده است:به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها خانواده ها می توانند با خیال راحت به سفر بروند و از آنجا که بازار سفرهای تابستانی داغ می شود، کیش به عنوان یک منطقه گردشگری پرطرفدار با وجود گرما مورد استقبال مسافران قرار می گیرد.

برای افراد ماجراجو بهترین فصل سفر به کیش زمستان است و می تواند به راحتی در لیست سفرهای شما در این فصل قرار بگیرد. نکته جالب در مورد سفر به کیش در این فصل این است که در عین این که هوا بسیار مطبوع و فوق العاده می شود، قیمت ها نیز به شدت کاهش می یابند! بنابراین، ممکن است بسته به این که در چه فصل و چه روزی از هفته اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش می نمایید بین 1 میلیون تا حتی 50 هزار تومان (در بلیط های لحظه آخری) تفاوت قیمت مشاهده کنید.اگر برای رصد وب سایت آژانس های گردشگری فرصت ندارید، می توانید از گزینه خرید تور کیش استفاده کنید. با این روش تنها کاری که لازم است انجام دهید، رفتن به وب سایت الی گشت و سفارش تور کیش بر اساس زمان موردنظرتان است.

زمان برگزاری جشنواره ها در هزینه سفر به کیش تاثیر بسکمک دارد!

اگر تابه حال با تورهای الی گشت به جزیره کیش سفر کرده باشید، حتماً به انواع جشنواره های رنگارنگ و جالب در این شهر برخورد کرده اید. با این وجود اگر همچنان قصد داشته باشید تا به طور مستقل به کیش سفر کنید. می توانید از قبل هتل رزرو کنید و بلیط هواپیما را هم خریداری نمایید. جشنواره هایی که در فصول مختلف سال برگزار می شوند و هر یک جذابیت های خاص خود را دارند. از جشنواره های تابستانی گرفته تا جشنواره های زمستانی که عموماً جوایز ارزنده ای مانند خودرو یا آپارتمان برای برنده ها در نظر گرفته می شود و همین خود دلیلی برای سفر گردشگران به کیش است. جشنواره هایی مانند فستیوال طلایی کیش از زمستان تا بهار به مدت سه ماه در این جزیره برگزار می شود و در این مدت برای گردشگران تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته می شود. این جشنواره همه ساله، میزبان مسافرانی از سراسر کشور است که معمولاً از چهاردهم بهمن ماه آغاز می شود و تا بیستم فروردین ماه به طول می انجامد. در این فستیوال، گردشگران کارت های اعتباری شرکت در این جشنواره را دریافت می کنند و ضمن خرید، تفریح یا اقامت در قسمت های مختلف جزیره، امتیاز به دست می آورند. با جمع شدن امتیازها در قرعه کشی این جشنواره شرکت داده می شوند تا شانس خود را برای برنده شدن جوایزی مانند آپارتمان یا خودرو امتحان کنند.

اگر هم تصمیم داشته باشید تا در فصل تابستان به این جزیره سفر کنید، جشنواره های تابستانه کیش انتظار شما را می کشند. یکی از بهترین تجربه ها از انواع فستیوال ها در کشور، جشنواره تابستانه کیش است. در این جشنواره، می توانید با ارزان ترین قیمت ها هتل رزرو کنید. شاید این جذاب ترین اتفاقی باشد که ممکن است در یک جشنواره اتفاق بیوفتد اما این همه جذابیت های این فستیوال نیست! در جشنواره تابستانه کیش قیمت ها به طور شگفت انگیزی پایین می آیند و شما با تخفیف های بی نظیری روبه رو خواهید شد. پس خرید در این زمان را جدی بگیرید! علاوه بر این ها، در جشنواره تابستانه کیش موسیقی زنده اجرا می شود و شما شاهد انواع کنسرت ها خواهید بود که لحظات جالب و جذابی را برای شما رقم می زند. کارناوال های شادی را هم نباید در این جشنواره فراموش کرد که در سراسر جزیره برپا می شود و با مسابقات و قرعه کشی های سرگرم کننده، برای بچه ها و بزرگسالان لحظات فراموش نشدنی را رقم می زند.

جدای از همه این امکانات و تفریحات، می توانید در جشنواره های کیش به تماشای تئاتر یا فیلم های برتر جهان بنشینید. پس اگر از طرفداران فیلم و هنر هفتم هستید، برای شما هم برنامه های ویژه ای وجود دارد!

اگر برنامه خود را برای سفر به کیش تنظیم کرده¬اید و به دنبال یک هتل خوب با اقامت عالی و مطمئن هستید ما الی گشت را به شما پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.eligasht.com/hotels/هتل-های-کیش/

در فصل ارزان سفر به کیش، بهترین تفریحات ممکن کدام ها هستند؟

همان طور که گفتیم، بهترین زمان سفر به کیش بی شک فصل زمستان است. البته این فصل در نگین خلیج فارس با آنچه معمولاً عادت داریم ببینیم، متفاوت است. هوای مطبوع و معتدل، آسمان آبی و بی ابر در کنار امواج آرام خلیج فارس هیچ شباهتی به زمستان سرد و پربرف ندارد. با این وجود، فصل زمستان در جزیره کیش با تمام تفاوت هایش بهترین زمان برای سفر به این جزیره به حساب می آید. این زمان شاید بهترین فرصت برای امتحان کردن انواع تفریحات آبی در کیش باشد.

برای آن ها که از دیدن طبیعت زیر آب لذت می برند، غواصی یکی از بهترین سرگرمی های ممکن در جزیره است. به دلیل شور بودن آب خلیج فارس، در این آب ها انواع ماهی ها و جانداران آبزی زیبا و نادر زندگی می کنند که دیدن آن ها از نزدیک می تواند یک تجربه خاص و خارق العاده باشد. همچنین در این آب ها انواع مرجان های رنگانگ نیز وجود دارند که بر زیبایی های زیر آب این منطقه افزوده است. واقعیت این است که برای سفر به این جزیره نیز مانند بسکمک از دیگر مقاصد در سراسر جهان، بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید و بلیط هواپیما را از وب سایت های گردشگری معتبری مانند الی گشت تهیه نمایید تا با قیمتی مناسب از دیدن زیبایی های این جزیره لذت ببرید.

پراسیلینگ از دیگر ورزش های آبی است که به چتربازی روی آب هم مشهور است. در این ورزش افراد به وسیله چتری که توسط قایق موتوری کشیده می شود به پرواز در می آیند. منظره خلیج فارس و جزیره کیش از آن ارتفاع حتماً باید جالب باشد! پس توصیه می کنیم در سفر به این جزیره، اگر از ارتفاع نمی ترسید حتماً پراسیلینگ را برنامه های خود بگنجانید!

سوارشدن بر قایق های موتوری نیز ورزشی پرهیجان و جذاب است که پیشنهاد می کنیم حتماً برای یک بار هم که شده، آن را امتحان کنید. هرچند همه آنچه ذکر کردیم تنها برخی از تفریحات آبی در جزیره کیش است. برای دریافت اطلاعات پرواز کیش همین حالا اینجا را کلیک کنید.

در این مطلب از جشنواره ها و جذابیت های جزیره کیش گفتیم. برای سر زدن به این جزیره زیبا و متفاوت، پیشنهاد می کنیم از آژانس باسابقه و معتبر الی گشت خدمات مسافرتی خود را سفارش دهید تا بدون هیچ نگرانی در مورد پرواز یا اقامت، تنها از جهت و جذابیت های نگین خلیج فارس لذت ببرید.

به منظور ارتباط با الی گشت اطلاعات به شرح زیر است :

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: نمناک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 954

به "سفری ارزان در نوروز امسال به یک جزیره زیبا در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری ارزان در نوروز امسال به یک جزیره زیبا در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید