طراحی لیک شده پلی استیشن 5 پرو تأیید شد؟

به گزارش بانوی ایران، در هفته های اخیر، شایعات زیادی در خصوص طراحی پلی استیشن 5 پرو (PlayStation 5 Pro) منتشر شده است. حالا به نظر می رسد که این شایعات تأیید شده اند. تصویر جدیدی که از طرف سونی به مناسبت سی امین سالگرد پلی استیشن منتشر شده ، به طراحی ای اشاره دارد که شبیه به پلی استیشن 5 پرو لیک شده می باشد.

طراحی لیک شده پلی استیشن 5 پرو تأیید شد؟

پلی استیشن 5 پرو: تفاوت در طراحی

طبق اطلاعاتی که قبلاً به وسیله منبع لیک کننده معروف، بیلبیل-کون (bilbil-kun)، منتشر شده بود، طراحی تازه پلی استیشن 5 پرو بیشتر از همان ساختار کلی پلی استیشن 5 استفاده می نماید، اما با یک تفاوت قابل توجه: به جای نوار مورب منفردی که در پلی استیشن اسلیم (PlayStation Slim) دیده می گردد، در طراحی پلی استیشن 5 پرو، سه خط مورب برجسته وجود دارد. این تغییر نه تنها به زیبایی طراحی یاری می نماید، بلکه به نظر می رسد یکی از اصلی ترین نشانه های تمایز این کنسول تازه باشد.

تأیید غیرمستقیم طراحی پلی استیشن 5 پرو به وسیله سونی

در تصویر سی امین سالگرد پلی استیشن که اخیراً به وسیله سونی منتشر شده است، می توان یک دستگاه بزرگ و مستطیلی را مشاهده کرد که دارای همان خطوط مورب برجسته ای است که قبلاً در طراحی لیک شده پلی استیشن 5 پرو دیده شده بود. این تصویر که بین لوگوی پلی استیشن و عدد سه واقع شده است، به طور غیرمستقیم تأیید می نماید که طراحی لیک شده پلی استیشن 5 پرو معتبر است. به این ترتیب، انتظار می رود که دیگر اطلاعات لیک شده درباره این کنسول، از جمله اینکه این مدل دیجیتال -محور بوده و ممکن است از درایو دیسک جداگانه پلی استیشن 5 پشتیبانی کند، نیز صحت داشته باشد.

رونمایی قریب الوقوع پلی استیشن 5 پرو

بر اساس گزارش های قبلی، انتظار می رود که سونی در آینده ای نزدیک پلی استیشن 5 پرو را به صورت رسمی معرفی کند. با توجه به انتشار این تصاویر و تأیید غیررسمی طراحی، ممکن است به زودی اطلاعات بیشتری درباره این کنسول به دست آید. بعلاوه اطلاعاتی از مشخصات فنی این کنسول منتشر شده که نشان می دهد پلی استیشن 5 پرو قدرتمندترین کنسول تا به امروز خواهد بود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 شهریور 1403 بروزرسانی: 16 شهریور 1403 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2366

به "طراحی لیک شده پلی استیشن 5 پرو تأیید شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لیک شده پلی استیشن 5 پرو تأیید شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید