تریلر تازه بازی Suicide Squad از یک تجربه شگفت انگیز خبر می دهد

به گزارش بانوی ایران، ساعاتی پیش و طی رویداد DC Fandome که به نمایش پروژه های DC پرداخت، اولین تریلر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد؛ تریلری که مشخصا چیزی از گیم پلی نشان نداد، ولی کاملا نمایانگر گرافیک و سبک سیاق کلی بازی بود. کاملا واضح است که استودیوی بازی سازی راک استدی بازی شگفت انگیز دیگری برای هواداران آماده می نماید.

تریلر تازه بازی Suicide Squad از یک تجربه شگفت انگیز خبر می دهد

چند هفته پیش رسما از نمایش نو بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در این رویداد نو خبر داده شده بود. کم و بیش انتظار داشتیم تا نمایشی بزرگ تر و طولانی تر ببینیم، اما با یک تریلر چند دقیقه ای روبه رو شدیم. حتی سال گذشته که بازی در همین مراسم و در قالب یک تریلر انیمیشنی رونمایی شد، ده بیست دقیقه ای سازندگان بازی درباره آن صحبت کردند، اما در رویداد DC Fandome سال جاری به یک تریلر کوتاه بسنده نموده بودند.

با این حال، هر قدر که تریلر کوتاه باشد، اما باز هم می توان حسابی درباره آن صحبت کرد، چون تریلر به برترین شکل ممکن سبک و سیاق کلی بازی را به تصویر کشید.

پیش از هر چیز تریلر بازی Suicide Squad به خوبی گرافیک بازی را نشان می دهد. استودیوی بازی سازی راک استدی تصمیم بسیار خوبی گرفته است تا بازی را به صورت انحصاری روی کنسول های نسل بعد بسازد. البته که این استودیو چنین تصمیمی را برای آخرین قسمت سه گانه بتمن: آرکام هم گرفته بود و ساخت آرکام نایت دقیقا پس از عرضه آرکام سیتی برای کنسول های نسل بعد آن موقع آغاز شده بود.

تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League نمایانگر گرافیک داخل بازی است و البته که گویا فقط میان پرده ها را می بینیم، اما آخرین بازی راک استدی تمام میان پرده ها را داخل موتور بازی و به صورت همزمان رندر نموده بود و می توانیم انتظار داشته باشیم تا همین اتفاق برای بازی Suicide Squad هم بیافتد.

نه تنها کیفیت مدل شخصیت ها و محیط و نورپردازی و افکت های بصری عالی درآمده، بلکه انیمیشن ها، چه حرکات بدن شخصیت ها و چه انیمیشن چهره حتی کیفیتی بالاتر دارند. تعیینا باید به کارگردانی عالی صحنه هایی که در تریلر می بینیم هم اشاره کنیم. به جرأت می توان گفت که تریلر این بازی ویدیویی، از نظر سینمایی بالاتر از کل نمایش های برنامه DC Fandome قرار می گرفت.

سری بازی های بتمن: آرکام داستانی شگفت انگیز و عالی را در خود جای داده اند و به نظر می رسد که نویسندگی بازی Suicide Squad حتی پایش را فراتر می گذارد. تعیینا شخصیت ها و چگونگی به تصویر کشیدنشان در بازی های بتمن: آرکام حرف اول را می زدند و می توانیم به وضوح ببینیم که در بازی Suicide Squad هم شخصیت ها هسته اصلی را دارند. احتمالا با توجه به اینکه این بار با چهار شخصیت اصلی طرف هستیم، تمرکز روی شخصیت ها حتی بیشتر هم از گذشته باشد.

برخلاف بازی های بتمن راک استدی که روندی بسیار جدی را دنبال می نمایند، تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League کاملا روندی کمدی دارد و پر از شوخی های مختلف و متعدد است؛ شوخی هایی که برخلاف انتظار خوب از آب درآمده اند.

هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده. با این حال، استودیوی راک استدی توضیحی کلی از بازی منتشر نموده که در آن آمده است:

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر در دست ساخت است. تاریخ انتشار دقیق بازی تعیین نیست، اما گفته شده که می توانیم در سال 2022 منتظر عرضه بازی باشیم.

در ادامه تریلر نو منتشر شده و تصاویری از Suicide Squad: Kill the Justice League را برایتان قرار داده ایم. کیفیت تریلری که قرار داده ایم خوب است، ولی پیشنهاد می کنیم حتما تریلر را با کیفیت اصلی و 4K در منبعش ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1900

به "تریلر تازه بازی Suicide Squad از یک تجربه شگفت انگیز خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه بازی Suicide Squad از یک تجربه شگفت انگیز خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید