ضرورت ساماندهی پروازهای فرودگاه خرم آباد

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از ضرورت هایی که باید به آن توجه گردد زمان پروازهای فرودگاه خرم آباد است که باید ساماندهی گردد.

ضرورت ساماندهی پروازهای فرودگاه خرم آباد

یحیی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از راه های توسعه در هر کشور و منطقه بحث راه های ریلی، زمینی و هوایی است که متأسفانه لرستان در این زمینه در تمام شاخص ها، شاخص خوبی ندارد که همین امر باعث عدم توسعه یافتگی شده است.

وی ادامه داد: در بحث هواپیما استان را با استان های دیگر مانند کرمانشاه مقایسه کنیم، با توجه به جمعیت ما روزی یک پرواز داریم و آن ها روزی 10 پرواز دارند، پروازهای لرستان به شکلی هستند که امکان جلب مشتری کمتر است، چون کمترین ساعات ممکن را دارند، پروازها باید به گونه ای باشد که ساعت 10 شب هواپیما داخل خرم آباد باشد و صبح ساعت پنج صبح به سمت تهران حرکت کند که شخصی که کارمند است بتواند از آن استفاده کند.

ابراهیمی ادامه داد: بالاخره شرکت هواپیمایی و وزیر راه باید جوابگو باشند، چون سرمایه گذاران نیت ندارند که به صورت زمینی به استان بیایند، مرکز استان ما تنها مرکز استانی است که امکانات ریلی ندارد، امکانات هوایی هم نامناسب است و امکانات زمینی خوبی نیز نداریم که سرمایه گذاران بخواهند از راه های زمینی بیایند، یکی از راه های جذب سرمایه گذار همین است که از استاندار، وزیر راه و شرکت هواپیمایی می خواهیم که بحث پروازهای هوایی استان را سامان دهی نموده و تعداد پروازها را افزایش دهند، در این صورت مشتری و مسافر جذب می گردد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمبود مسافر بهانه است مگر نه به نظر بنده تنظیم نبودن ساعت حرکت هواپیما علت اصلی عدم استقبال مردم است.

وی مطرح نمود: یکی از مطالبات ما که در سفر ریاست جمهوری مطرح شد همین موضوت بود که دوباره آن را پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2004

به "ضرورت ساماندهی پروازهای فرودگاه خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ساماندهی پروازهای فرودگاه خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید