صعود مقتدرانه شمشیربازان کشورمان به جمع برترین ها مسابقات جام جهانی

به گزارش بانوی ایران، سه نماینده تیم شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان پس از شکست حریفان خود به جدول 64 نفر برتر مسابقات راه یافتند.

صعود مقتدرانه شمشیربازان کشورمان به جمع برترین ها مسابقات جام جهانی

به گزارش ، به نقل از فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی کشورمان در اسلحه سابر با راهنمایی پیمان فخری به مسابقات جام دنیای ورشو لهستان اعزام شد که سه نماینده کشورمان توانستند به جمع 64 نفر برتر راه پیدا نمایند.

بنا بر این گزارش فرزاد باهر ارسباران با چهار برد و 2 باخت در جدول پول (مقدماتی) به جدول اصلی مسابقات راه یافت. باهر در جدول 128 نفر 5-15 نماینده تونس را شکست داد و برای حضور در 64 نفر برتر 10-15 نماینده بلاروس را شکست داد، باهر برای ورود به جمع 32 نفر باید نماینده تونس را شکست دهد.

نیما زاهدی دیگر نماینده کشورمان در دور مقدماتی با چهار باخت و دو پیروزی از صعود به جدول حذفی باز ماند و در صندلی 171 نهاده شد.محمد رهبری دیگر نماینده کشورمان با دو باخت و سه برد به جدول اصلی راه یافت و بعد از آن حریف خود از روسیه را10-15 شکست داد و پس از آن نماینده آمریکا را 6-15 از روبرو برداشت و برای صعود یه جدول 32 نفر مقابل نماینده ایتالیا قرار خواهد گرفت.

مجتبی عابدینی شمشیر باز خوب کشورمان در دور مقدماتی با سه باخت و سه برد به جدول اصلی راه یافت، عابدینی متاسفانه در جدول مقدماتی اولین بازی خود را 12-15 مقابل حریف قدرتمند چین واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

علی پاکدامن نیز با توجه به حضور در جمع 16 نفر برتر مسابقات مستقیماً به جدول 64 نفر راه یافته بود که باید مقابل نماینده ایتالیا قرار گیرد.

مسابقات جام دنیای ورشو لهستان با حضور 207 ورزشکار از سراسر دنیا از صبح امروز شروع شد که نمایندگان کشورمان برای صعود به جدول 32 نفر فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 145

به "صعود مقتدرانه شمشیربازان کشورمان به جمع برترین ها مسابقات جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود مقتدرانه شمشیربازان کشورمان به جمع برترین ها مسابقات جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید