ستاره پرسپولیس از پرتغال می آید؟

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی مدنظرش را نخریده است؛ در واقع این تیم اگر هم مهاجم خارجی موردنظر را پیدا می کرد به واسطه بسته ماندن پنجره جابجاییی، توان خرید بازیکن خارجی را نداشت. به همین علت است که همه نگاه ها معطوف به جابجایی نیم فصلِ این باشگاه است.

ستاره پرسپولیس از پرتغال می آید؟

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، پیش از بازی اش با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان اروپا خواست تا زمینه ای فراهم شود تا پرسپولیس یک مهاجم خارجی بخرد؛ ابتدا مخالفت های فدراسیون و سپس بسته شدن پنجره جابجاییی، چنین امکانی را از سرمربی پرسپولیس گرفت. این تیم حتی دو بازیکن تاجیکستانی را هم به تهران آورده، ولی هنوز نتوانسته با آن ها قرارداد امضا کند.

البته که بازیکنان نو ارتباطی با مهاجمی که گل محمدی می خواست ندارند، چون هر دو مدافع هستند و برای اصلاح امور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس خریداری شده اند. یحیی هم بار ها از این گفته که این روز ها بازیکن خوب خارجی سخت پیدا می شود، چون همه تیم دارند و آن هایی هم بیرون مانده اند حتما کیفیت لازم را ندارند. با این وجود به نظر می رسد در پنجره جابجاییی میان فصل بشود خواسته یحیی گل محمدی را برآورده کرد و مهاجم تازه ای برای پرسپولیس خرید. مهاجمی که البته خیلی هم تازه نیست! در روز های اخیر علی علیپور، مهاجم سابق همین تیم بیش از تمام دوران حضورش در فوتبال اروپا مصاحبه نموده و هر بار از این گفته که علاقمند است به پرسپولیس برشود.

علیپور در ماریتیمو پرتغال هم اگرچه شرایط بهتری پیدا نموده، ولی برای رسیدن به شرایط ایده آل فاصله زیادی دارد به طوری که به گزارش خبرنگاران، در این فصل بعد از 13 بازی فقط سه بار گلزنی نموده و فقط در 46 درصد بازی ها در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است. اصرار او به بازگشت به پرسپولیس در سال منتهی به جام جهانی می تواند بی علت نباشد، ولی این بازگشت می تواند برای پرسپولیس هم پفراینده ای برد - برد تلقی شود، چون نه تنها آقای گل سابق برمی شود بلکه مشکل گلزنی در خط حمله هم تا حدود زیادی مرتفع شده و یحیی هم به مهاجمی که احتیاج دارد می رسد. آنطور که از اطرافیان باشگاه پرسپولیس خبر می رسد، علیپور و مدیربرنامه هایش، فرایند بازگشت به پرسپولیس را مورد آنالیز قرار داده و به نظر می رسد در جابجایی نیم فصل بشود بازگشتش به پرسپولیس را متصور بود.

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1990

به "ستاره پرسپولیس از پرتغال می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس از پرتغال می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید