رقم دقیق قرارداد تازه بیرانوند معین شد ، غیرقابل تصور برای نکونام و استقلالی ها

به گزارش بانوی ایران، باشگاه پرسپولیس مبلغ زیادی برای تمدید قرارداد دروازه بان ملی پوش خود در نظر نگرفته است.

رقم دقیق قرارداد تازه بیرانوند معین شد ، غیرقابل تصور برای نکونام و استقلالی ها

به گزارش خبرنگاران، مذاکره و توافق مالی علیرضا بیرانوند با مدیران باشگاه استقلال و گفت وگوی تلفنی او با جواد نکونام شرایطی به وجود آورد تا آبی ها امیدوار به انجام این انتقال از پرسپولیس باشند، اما در نهایت به یکباره لغو جلسه عقد قرارداد بین آنها و حضور این گلر در دفتر باشگاه پرسپولیس کاری کرد تا نکونام و روزبه چشمی به این مسئله واکنش نشان بدهند.

قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، بنابر گفته رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه، در فصل 02-1401 که تمام شد، 12 میلیارد و 500 میلیون تومان (پایه) و حدود 6 میلیارد تومان آپشن بود که همین مسئله هم مورد بحث طرفین بود.

اما قرارداد نو دروازه بان ملی پوش با پرسپولیس و از سوی دیگر شایعاتی که پیرامون پیشنهاد عجیب و غریب استقلال با مبالغ مختلف بین 90 تا 100 میلیارد تومان به مدت دو فصل، این شائبه را به وجود آورد که سرخ پوشان رقم بیشتر یا معادل پیشنهاد آبی ها را به او ارائه کردند تا وی را مجاب به ادامه همکاری نمایند که خیلی زود تکذیب شد.

در روزهای گذشته بعضی خبرگزاری ها پیش از اینکه قرارداد نو بیرانوند امضاء گردد، مطرح نمودند که این دروازه بان به یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفته نیمی از مبلغ پیشنهادی استقلال را بدهند، در جمع سرخ پوشان می ماند که حتی اگر این موضوع درست باشد، باید تقریبا 45 میلیارد تومان دست بیرانوند را بگیرد (برای دو فصل) ولی بعید است حتی این اعداد و ارقام هم درست باشد.

جواد نکونام در حاشیه تمرین دیروز پنج شنبه استقلال مطرح نمود: آیا بیرانوند برای حضور دوباره در پرسپولیس فقط 15 میلیارد گرفته است؟ او یکی از سه بازیکن مدنظرم در جابجایی بود که با رقم خوب به یک تیم دیگر رفت و البته نوش جانش! تا نشان دهد ضمن ناراحتی از این انتقال، نسبت به رقم عنوان شده در رسانه ها (حدود 15 میلیارد) اهمیتی نداده و آن را نادرست می داند.

روزبه چشمی، کاپیتان استقلال هم در مصاحبه با خبرنگاران در تمرین دیروز تاکید نمود: کاری ندارم بیرانوند چقدر می گیرد. نوش جانش . هر فوتبالیستی هر چه می گیرد نوش جانش و اصلا دخالتی در این موضوع ندارم اما گفتند برای حضور در استقلال می خواهد 90 یا 100 میلیارد بگیرد. الان پرسپولیس کمتر از این مبلغ پول داده است؟، تا این مسئله حاشیه نوی پیرامون جابجایی فوتبال ایران به وجود بیاورد.

اما حالا پس از خوابیدن تب و تاب بحث این جابه جایی، بحث ماندن یا رفتن بیرانوند از پرسپولیس به استقلال بیشتر از اینکه جنبه جابجاییی داشته باشد، ظاهرا به کل کل این دروازه بان با رضا درویش مرتبط است که البته در نهایت بیرو به خواسته اش در این جدال دو طرفه رسیده است.

بیرانوند برای بازگشت دوباره به پرسپولیس به خواسته اش که دریافت تمام مبلغ به جای مانده قراردادش و گرفتن آپشن های سال گذشته بود، رسید و علاوه بر آن برای تمدید قراردادش یکی، دو بند از قرارداد فصل نو را تغییر داد.

با احتساب مبلغ پایه و آپشن قرارداد بیرانوند، او باید حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان از پرسپولیس دریافت می کرد که 10 میلیارد تومان را تا انتها فصل گرفته بود و 700 میلیون تومان هم هفته پیش به حساب این گلر واریز شد.

مسئله مورد بحث بیرانوند با درویش، گرفتن مبلغ حدودا 7 میلیارد و نیم از سال قبل بود تا او فسخ یک طرفه قرارداد را انجام ندهد که در نهایت این کار را انجام داد، ولی در نهایت با حواشی به وجود آمده، با این شرایط در پرسپولیس ماند که مبلغ به جای مانده را در قالب یک ضمانت بانکی دریافت کرد.

علاوه بر این، طبق اطلاعات به دست آمده قرارداد نو بیرانوند با پرسپولیس 14 میلیارد و 400 میلیون تومان به عنوان مبلغ پایه است که مثل فصل گذشته آپشن هایی نیز در آن درج شده تا خواسته طرفین اجرا گردد.

با توجه به اینکه فصل گذشته قرارداد پایه بیرانوند 12 میلیارد و 500 میلیون تومان بود، باید اشاره نمود که حدود 15 درصد به این مبلغ برای قرارداد نو گلر ملی پوش پرسپولیس با باشگاه ثبت شده است؛ هرچند بعید است نکونام، چشمی و دیگر استقلالی ها طبق صحبت های خود چنین موضوعی را بپذیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2310

به "رقم دقیق قرارداد تازه بیرانوند معین شد ، غیرقابل تصور برای نکونام و استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم دقیق قرارداد تازه بیرانوند معین شد ، غیرقابل تصور برای نکونام و استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید