تور روسیه ارزان: رشد 50 درصدی تجارت روسیه و آمریکا

به گزارش بانوی ایران، ارزش مبادلات تجاری روسیه و آمریکا 50 درصد افزایش یافته که افزایش قیمت بازار های جهانی به این رشد یاری نموده است.

تور روسیه ارزان: رشد 50 درصدی تجارت روسیه و آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، روسیه به شدت حجم مبادلات تجاری خود را با آمریکا در امسال به ویژه در بخش انرژی کود های شیمیایی و الوار افزایش داده است.

دیویدوف معاون اول رئیس خدمات گمرکی فدرال روسیه اعلام نمود: آمریکا به طور سنتی یکی از پنج یا هفت شریک تجاری روسیه محسوب می گردد علاوه بر آن افزایش مبادلات تجاری با این کشور بیشتر متاثر از بالا رفتن قیمت کالا های اساسی و پایه نظیر انرژی، فلزات، انواع درختان غلات و غذا است و قیمت تمام این اقلام در بازار های جهانی افزایش یافته و حجم تجاری دو کشور را بالا برده است.

بر اساس آمار های خدمات گمرکی روسیه حجم تجارت بین آمریکا و روسیه بین ما ه های ژانویه تا اگوست 48.7 افزایش یافته و به رقم 23 میلیارد دلار رسیده است.

صادرات از روسیه به ایالات متحده آمریکا با رشد 70 درصد به 11.7 میلیارد دلار افزایش یافته و صادرات آمریکا به روسیه هم با رشد 31 درصد رقم 11.58 میلیارد دلار و ثبت نموده است.

رشد مبادلات سالانه این دو کشور نیز بر اساس آمار گمرک روسیه 31.4 درصد شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1916

به "تور روسیه ارزان: رشد 50 درصدی تجارت روسیه و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: رشد 50 درصدی تجارت روسیه و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید