منچسترسیتی به دنبال جذب مسی

به گزارش بانوی ایران، باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد با استفاده از تنش موجود در باشگاه بارسلونا ستاره آرژانتینی کاتالان ها را جذب کند.

منچسترسیتی به دنبال جذب مسی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش، باشگاه فوتبال منچسترسیتی تنش پیش آمده بین لیونل مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسا را زیر نظر دارند و چنانچه مسی تصمیم به ترک این تیم در تابستان سال جاری یا 2021 بگیرد، سعی خواهد نمود این ستاره آرژانتینی را جذب کند.

آبیدال به تازگی در مصاحبه ای درباره برکناری ارنستو والورده، سرمربی پیشین بارسا، گفت که بازیکنان از او راضی نبودند و زیر نظر او تمام کوشش خود را نکردند. مسی در پاسخ به آبیدال در اینستاگرام خود نوشت که در این شرایط شما باید اسامی آن بازیکنان خاص را ذکر کنید.

طبق گزارش رسانه ها، قرارداد مسی 32 ساله گزینه ای دارد که به او اجازه می دهد تا در انتها فصل به صورت بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

نمایندگان سیتی به طور خصوصی اعتراف می نمایند که جدایی مسی بعید نیست، اما اگر او تصمیم به ترک این باشگاه در تابستان سال جاری یا پس از انتها قرارداد فعلی اش در سال 2021 بگیرد، علاقه مند به جذب او هستند.

سیتی همچنان معتقد است به دلیل روابط خوب مسی با چیکی بگیریستین، مدیر ورزشی، فران سوریانو مدیر اجرایی و پپ گواردیولا سرمربی این تیم، آن ها نفر اول خرید مسی خواهند بود.

مسی به همراه بارسلونا 10 عنوان قهرمانی لالیگای اسپانیا را کسب نموده، چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا، شش بار در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسیده است.

این ستاره آرژانتینی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 782

به "منچسترسیتی به دنبال جذب مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی به دنبال جذب مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید