دیدار حجت اشرف زاده با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش بانوی ایران، حجت اشرف زاده خواننده و آهنگ ساز کشورمان امروز یکشنبه 12 مردادماه 99 با حضور در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار حجت اشرف زاده با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، اشرف زاده در این دیدار به اهمیت حفظ موسیقی نواحی کشور به عنوان میراث ناملموس اشاره و بیان نمود: در حفظ این آثار آنچه اهمیت دارد این است که جوانان با آگاهی و دانش به بازخوانی بپردازند و از روایت ها و افسانه هایی که این آثار از آن ها الهام گرفته آگاهی داشته باشند.

او به اهمیت الهام از آثار تاریخی برای خلق اثر هنری و حفظ آن ها اشاره کرد و افزود: برای حفظ این آثار باید کوشید و از آن ها نگهداری کرد، این بناها فراتر از خشت و گل و یک تکه کاشی معمولی هستند. در دل تک تک این ها تاریخ نهفته است، اگر هنرمندان ما از این آثار تأثیر نگیرند قادر به خلق اثر ماندگار و شگرفی نخواهند بود.

علیرضا بای رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این گفت وگو بر اهمیت نقش هنرمندان در فرهنگ سازی برای حفاظت میراث فرهنگی و نیز معرفی ظرفیت های گردشگری کشور تاکید کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1189

به "دیدار حجت اشرف زاده با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار حجت اشرف زاده با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید