در کدام شهرها می توان از امکانات هتل های لوکس دنیا بهره برد

به گزارش بانوی ایران، برای بسیاری از گردشگران و گردشگر ها، هتل و محل اقامت از جمله موارد بسیار مهم و مجذوب نماینده سفرشان است. در این بین هتل های متفاوتی در سرتاسر دنیا وجود دارند که هر کدام امکانات و کیفیت های مختلفی را ارائه می دهند. هتل ها سعی دارند که از یکدیگر سبقت بگیرند و افراد بیشتری را به سمت خود جذب نمایند و به همین علت بعضی از آن ها خدمات و امکانات ویژه ای را ارائه می دهند. گردشگر هایی که به هتل ها و امکانات آن ها علاقه دارند، زمانی که یک هتل لوکس و شیک را رزرو می نمایند، دنبال آن هستند که با این رزرو چه امکانات و خدمات ویژه ای شامل حالشان می گردد، چون با توجه به پولی که می دهند انتظارات بسیاری دارند. در این بین بعضی از امکانات برترین هتل های دنیا به صورت مخفی انجام می گردد و مسافر از آن خبر ندارد و کاملا غافلگیر می گردد. بعضی از هتل ها تنها به افراد VIP خدمات هتل های لوکس دنیا را ارائه می دهند. در ادامه مطلب امکانات هتل های لوکس دنیا، بعضی از این خدمات مخفی را که در سایت تراول اند لیژر (Travel + Leisur) جمع بندی شده، ارائه نموده ایم. پس با ما همراه باشید.

در کدام شهرها می توان از امکانات هتل های لوکس دنیا بهره برد

دوچرخه سواری خصوصی

قسمت دیگری از هتل رزوود در شهر ونکوور، سوئیت 4 خوابه سلطنتی است. در این سوئیت خدمات مختلفی در بین امکانات هتل های لوکس جهان مانند ماساژ، غذاهایی پخته شده به وسیله آشپز اختصاصی مسافر، مشاور کمد لباس و دوچرخه سواری اختصاصی با مدیر این هتل ارائه می گردد.

ماساژ بگیرید

در هتل های رزوود، بخش اقامتگاه Las Ventanas al Paraiso، به محض ورود، مسافران ماساژ ده دقیقه ای را ارائه می دهد تا تمامی خستگی سفر از تن مسافران بیرون رود و در ادامه سفر خوبی با خدمات هتل های لوکس جهان داشته باشند.

نقاشی بکشید

در هتل های رزوود، اقامتگاه خصوصی به نام San Miguel de Allendes Artesana وجود دارد که به عنوان خدمات خاص خود در بین امکانات برترین هتل های جهان، یک بوم و سه پایه برای افراد بزرگسال و یک بوم و سه پایه کوچکتر برای بچه ها و لوازم نقاشی در اتاق قرار داده تا مسافران به صورت خانوادگی یک نقاشی با هنر خود بکشند و با خود ببرند.

از بولگاری خرید کنید

در شهر لندن هتل لوکسی به نام بولگاری وجود دارد که در آن خدمات و امکانات به خصوصی ارائه می گردد، اما در این میان ویژه ترین خدمات آن مربوط افراد وی آی پی است که این افراد را با یک خودروی اختصاصی به یکی از شعب بولگاری در این شهر می برند و می توانند خرید اختصاصی و ویژه ای در این مغازه ها داشته باشند.

جعبه وسائل خیاطی

در شهر لوس کابوس، هتلی به نام One&Only Palmilla وجود دارد که بعد از اقامت در آن، یک جعبه خیاطی می آورند که دقیقا مطابق با رنگ لباس هایی است که در کمد خود گذاشته اید.

عکس با جام قهرمانی بیسبال

در هتل کامانولس اگر در سوئیت فنوی پارک که ورزشگاهی مربوط به بیسبال است، اقامت داشته باشید، جام قرمانی بیسبال را به دست شما می دهند و می توانید با آن عکس بگیرید. از جمله دیگر امکانات اقامت در این سوئیت در بین امکانات برترین هتل های جهان، مشاهده ورزشگاه از داخل سوئیت و بعلاوه تماشای بسیاری از یادگاری های تیم رد ساکس در این سوئیت می باشد. برای اقامت یک شب در این سوئیت باید حداقل 1000 دلار هزینه کنید.

صابون های مختلفی داشته باشید

در هتل Viceroy Riviera Maya خدمات ویژه ای برای مسافران در نظر گرفته می گردد که یکی از آن ها، صابون های مختلفی است که در اتاق شما قرار داده اند. وقتی وارد اتاق می شوید، فردی برای شرح دادن در خصوص هر کدام از این صابون ها همراه شما می آید و شما می توانید، صابون مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این صابون ها هر کدام ویژگی به خصوص خود را دارند و از رایحه های بسیار خوبی برخوردارند.

هدیه ای اختصاصی

در شهر نیویورک، هتلی به نام روکسی وجود دارد که در آن برای مسافران وی آی پی خود خدمات ویژه ای در نظر گرفته اند. آن ها به محض وارد شدن به هتل و برای خوش آمد گویی به مسافران، هدیه ای مطابق با سلیقه و علایق آن فرد ارائه می دهند که در نوع خود و در بین امکانات هتل های لوکس جهان جالب است.

لباس و اشیای مختص خود را داشته باشید

در یکی از هتل های شهر سورنتوی کشور ایتالیا، به نام اکسلسیور ویتوریا خدمان ویژه ای ارائه می گردد که آن هم ارائه بعضی وسایل و اشیا برای هر فرد، به صورت ویژه است. به طور مثال برای بچه ها، لباس تیم ملی فوتبال ایتالیا را با نام خودشان ارائه می دهند.

از صنایع دستی مینسا داشته باشید

هتلی در مینسای کشور ترکیه به نام Hoshinoya Okinawa وجود دارد که به فرهنگ و هنر این شهر بسیار توجه دارد و به همین دلیل برای مهمانان خود، صنایع دستی سنتی این شهر را که بافتنی های زیبای هستند، در نظر گرفته است. بر روی این پارچه ها الگوها و حروفی را می بینیم. در واقع از این پارچه های بافتنی برای پاسخ به خواستگار استفاده می کردند و مرد از روی علائم و حروفی که بر روی پارچه بوده، متوجه جواب دختر می شد.

گیتار بزنید و یاد بگیرید

در هتل Westin Austin Downtown، خدماتی مربوط به موسیقی مانند آموزش گیتار بر روی پشت بام، گیتار زدن، آشنایی با تاریخچه موسیقی بلوز ارائه می گردد.

گوش گرگ بگیرید

در هتل Wolf Lodge، برای خوش آمدگویی به مهمانان و مسافران، در بدو ورود یک جفت گوش گرگ می دهند که این می تواند یکی از خدمات هتل های لوکس جهان باشد.

به صورت رایگان به موزه ها بروید

اگر یکی از اتاق های هتل Le Méridien را رزرو کنید، این امکان به شما داده می گردد تا برای دسترسی به بسیاری از موزه ها، هزینه ای پرداخت نکنید. چنین کاری برای ترویج و آشنایی بیشتر با فرهنگ و هنر شهر است. از جمله موزه هایی که دسترسی به آن ها رایگان است، می توان به مرکز هنرهای معاصر نیواورلئانز، مرکز هنری Yerba Buena واقع در شهر سانفرانسیسکو، موزه هنر واقع در تامپا اشاره نمود.

غافلگیر می شوید

در نیویورک هتلی به نام اوتساگا وجود دارد که برای خوش آمدگویی به مهمانان خود از هدیه هایی استفاده می نماید که آن ها را بسیار غاقلگیر خواهد نمود.

کوکی هایی با طرح های جالب داشته باشید

در هتلی به نام JW Marriott، کار ویژه و جالبی انجام می دهند. آن ها برای افرادی که در یکی از حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی حضور خود در آن هتل را اعلام می نمایند، کوکی هایی با طرح هایی از آن شبکه اجتماعی مورد استفاده مهمان تهیه نموده و در اتاق آن فرد می گذارند.

پنت هاوس خود را داشته باشید

در مرکز Aqua-Aston این امکان برای افرادی که به صورت تلفنی رزرو خود را انجام می دهند، وجود دارد که پنت هاوس دریافت نمایند. چنین امکانی برای رزروهای آنلاین وجود ندارد.

زنبوردار شوید

در هتل Waldorf Astoria، یکی از خدمات ویژه ای که برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته اند، رفتن به روی پشت بام و تجربه کردن زنبورداری است. در واقع در پشت بام این هتل کندوهای بسیاری وجود دارند که برای افراد عادی چنین تجربه ای 1800 دلار هزینه دارد. در کنار این تجربه می توانید از خدماتی که مربوط به عسل است، نیز بهره ببرید.

غذای دریایی میل کنید

هتل Mr. Chow at W برای مشتری های همیشگی خود، غذایی را در نظر گرفته که در واقع دم خرچنگ در میان سفیده تخم مرغ است. این غذا، غذای ویژه و به خصوص این هتل به شمار میرود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2233

به "در کدام شهرها می توان از امکانات هتل های لوکس دنیا بهره برد" امتیاز دهید

1 کاربر به "در کدام شهرها می توان از امکانات هتل های لوکس دنیا بهره برد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام شهرها می توان از امکانات هتل های لوکس دنیا بهره برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید