خبرنگاران ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری: توجهی به تالاخادزه ندارم

به گزارش بانوی ایران، تهران- خبرنگاران- دارنده مدال نقره بازی های اسیایی 2018 جاکارتا گفت: بدون توجه به لاشا تالاخادزه دارنده مدال طلای دنیا و الپیک و رکوردار دسته سنگین وزن وزنه برداری تمریناتم را با تمرکز دنبال می کنم.

خبرنگاران ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری: توجهی به تالاخادزه ندارم

سعید علی حسینی روز دوشنبه در حاشیه تمرینات تیم ملی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: حضور تالاخادزه در سنگین وزن از او یک مدعی ساخته و من بدون توجه به این کار تمام تمرکزم بر روی تمرینات است تمریناتی که هدف نهایی آن موفقیت در پیکارهای قهرمانی دنیا در تایلند است.

او ادامه داد: البته سخت است که از هم اکنون نتایج را پیش بینی کنیم چون یک حرکت یا خطا ممکن است تمام زحمات ورزشکاران را به هدر دهد.

او در زمینه شرایط خود گفت: شرایط آمادگی بدنی من مطلوب است و با آمادگی به مسابقات می روم. همچنین می دانم که مردم ایران همواره از سنگین وزن ها انتظار طلا دارند.

دارنده مدال برنز دنیا در عین حال توضیح داد: تمام تلاشم این است که در رقابت های دنیای با رکورد های لازم برای ایران افتخار آفرین باشم و تمرکزم بر روی تمرینات است.

اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در پیکارهای قهرمانی دنیا از 10 خرداد شروع و تا اواسط مرداد ماه ادامه دارد.

حافظ قشقایی، علی میری، مسعود چترایی، عارف خاکی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، رضا دهدار، کیانوش رستمی، علی هاشمی، کیا قدمی، علیرضا سلیمانی، رضا بیرالوند، امیرحقوقی، محمد زارعی، میلاد اورنگی، سعید علی حسینی، محسن دادرس و همایون تیموری وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

علی داودی و حسین سلطانی 2 ملی پوش جوانان که به تازگی از مسابقات قهرمانی دنیا از فیجی بازگشته اند از اواخر خرداد ماه در کنار دیگر ملی پوشان بزرگسال، تمرینات خود را شروع کردند.

رقابت های قهرمانی 2019 بزرگسالان دنیا، 27 شهریورماه تا پنجم مهرماه در تایلند برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 241

به "خبرنگاران ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری: توجهی به تالاخادزه ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری: توجهی به تالاخادزه ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید