خبرنگاران فرماندار: محل مناسبی برای تخلیه نخاله های ساختمانی هرسین اختصاص یابد

به گزارش بانوی ایران، کرمانشاه - فرماندار هرسین با اعلام اینکه تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی چهره این شهر را نازیبا می نماید، تاکید نمود دستگاه متولی موظف به جمع آوری و دپو نخاله ها در محل مناسب است.

خبرنگاران فرماندار: محل مناسبی برای تخلیه نخاله های ساختمانی هرسین اختصاص یابد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عبادالله کنجوریان عصر آدینه در حاشیه بازدید از عملیات جمع آوری نخاله های ساختمانی و انبوه دپو شده در جنب مسکن مهر دادگستری و بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: نخاله های ساختمانی سیمای برخی از محلات شهر هرسین به ویژه کمربندی های شهید شفیعی و جنوبی را مخدوش و نازیبا نموده و اگر شخصاً پیگیر ساماندهی این معضل نشوم شهر توسط نخاله ها محصور می گردد.

وی توضیح داد : متاسفانه دستگاه اداری که متولی جمع آوری زباله و نخاله های دپو شده در شهر هرسین است از این موضوع بسیار مهم غافل مانده است.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین خواهان شناسایی و برخورد قانونی و جدی با رانندگان خودروهای نخاله ریز شد و از شهردار و رییس شورای شهر هرسین خواست مکان تعیینی را به منظور دفن یا تخلیه نخاله های شهر تعیین و به صورت گسترده نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام کنند.

کنجوریان در ادامه افزود: همچنین در چند روز گذشته نیز با پیگیری زباله ها و نخاله های انبوه دپو شده در حاشیه پل رودخانه بیژنگان و جهت دسترسی به روستای داودی نیز جمع آوری شد.

در جریان این بازدید از رئیس و کارکنان اداره راهداری به خاطر همکاری در جمع آوری نخاله های شهر هرسین تقدیر کرد.

هرسین با جمعتی بیش از 85 هزار نفر در جنوب شرق کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1652

به "خبرنگاران فرماندار: محل مناسبی برای تخلیه نخاله های ساختمانی هرسین اختصاص یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: محل مناسبی برای تخلیه نخاله های ساختمانی هرسین اختصاص یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید