تور ایتالیا ارزان: حذف یکی دیگر از بازیکنان سوئیس برای مصاف با ایتالیا

به گزارش بانوی ایران، با خط خوردن نام یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی سوئیس برای مصاف با ایتالیا کار، این تیم برای کسب امتیاز در خانه همسایه جنوبی اش سخت تر شد.

تور ایتالیا ارزان: حذف یکی دیگر از بازیکنان سوئیس برای مصاف با ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا اگرچه چند بازیکن خود را برای مصاف حساس آدینه شب برابر سوئیس از دست داده است اما شرایط میهمانش هم دستکمی از آتزوری ندارد.

مصاف دو همسایه جنوبی قاره سبز در گروه C آدینه شب در حالی در استادیوم المپیکوی شهر رم برگزار می گردد که هر دو تیم هم امتیاز هستند و ایتالیا صرفاً به خاطر تفاضل گل بهتر صدرنشین است.

ایتالیایی ها برای این بازی بازیکنانی مانند چیرو ایموبیله، لورنزو پلگرینی و نیکولو زانیولو را از دست داده است و محتمل است که نیکولو بارلا هم به موقع آماده نگردد.

شرایط سوئیس هم اما خیلی بهتر نیست چرا که این تیم نیز لیست بلند بالا از بازیکنان غایب دارد. پیش از این گرانیت ژاکا، هریس سفروویچ، نیکو الودی، بریل امبولو، گرگور کوبل، زسیگر، کریستین فاسناخت به علت مصدومیت شانس همراهی سوئیس را از دست داده بودند و اکنون استیون زوبر هافبک 30 ساله تیم آ ا ک آتن هم به این لیست اضافه شده است. به جای او، سدریک ایتن از تیم گروتر فورث به اردوی سوئیسی ها دعوت شده است.

سوئیس پس از مصاف با ایتالیا در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی میزبان بلغارستان خواهد بود.

لیست بازیکنان سوئیس برای نبرد با ایتالیا به توضیح زیر است:

کان، اوملین، زومر، کومرت، ایمری، گارسیا، امبابو، رودریگز، شار، ویدمر، ابیشر، فری، فرولر، گاورانوویچ، اوکافور، اوکو، شکیری، ساو، استفن، وارگا، ذکریا و زقیری.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1926

به "تور ایتالیا ارزان: حذف یکی دیگر از بازیکنان سوئیس برای مصاف با ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: حذف یکی دیگر از بازیکنان سوئیس برای مصاف با ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید