پراندلی: بالوتلی باید با شرایط کنار بیاید، بوفون: چیز عجیبی در رفتار ماریو ندیدم

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: پس از اخراج ماریو بالوتلی در دیدار ایتالیا با جمهوری چک سرمربی و دروازه بان لاجوردی ها به اظهارنظر در این خصوص پرداخت.

پراندلی: بالوتلی باید با شرایط کنار بیاید، بوفون: چیز عجیبی در رفتار ماریو ندیدم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا روز گذشته (جمعه) در چارچوب رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل و در گروه B مسابقات اروپا در خانه جمهوری چک با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. در این دیدار ماریو بالوتلی، مهاجم سیه چرده لاجوردی ها در دقیقه 72 بازی دومین کارت زرد خود را به دلیل خطا روی مدافع حریف از داور دریافت و از زمین اخراج شد. وی به هنگام خروج از زمین با پرخاشگری ضرباتی را به دیوار تونل منتهی به رختکن زد. او در دقیقه 68 اولین کارت زرد خود را گرفت.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با انتقاد از رفتار مهاجم 22 ساله تیمش در این بازی گفت: بالوتلی نیاز دارد که بیاموزد با چنین شرایطی کنار بیاید و از این حیث باید روی خود کار کند. ما این پیام را در مغز وی فرو خواهیم کرد. می خواستم بالوتلی را پیش از اخراجش تعویض کنم اما مجال این کار را نیافتم.

این مربی 55 ساله اضافه کرد: هدف ما در این دیدار نفوذ از قلب خط دفاعی چک بود و چند موقعیت خیلی خوب نیز خلق کردیم ولی با این وجود آنطور که باید حملات ما زهرآلود نبود. به هر حال مهمترین چیز نتیجه بازی بود و همین یک امتیاز به صعود ما کمک خواهد کرد.

برخلاف سرمربی تیم فوتبال ایتالیا جان لوئیجی بوفون، دروازه بان تیفوسی ها از بالوتلی حمایت کرد و گفت: ما ماریو را پس از بازی در اتاق رختکن دیدیم و کاملا واضح بود که از کارش پشیمان است ولی به نظرم مسئله ای در این زمینه نیست. او 2 کارت زرد گرفت و اخراج شد که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. ماریو هر آنچه که در زمین از دستش برمی آمد انجام داد.

وی اضافه کرد: نمی توان بر اساس این چیزها گفت که یک بازیکن بالغ شده است یا نه. این اتفاقات در زمین روی می دهد و به شخصه چیز عجیبی در رفتار بالوتلی ندیدم. بالوتلی در آن صحنه بدشانس بود چون درگیری هوایی بر سر تصاحب توپ بود. به نظرم کارت زرد دوم ماریو کمی سختگیرانه بود. عکس العمل و رفتار پرخاشگرانه وی نیز از روی ناامیدی بود نه چیز دیگری.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 329

به "پراندلی: بالوتلی باید با شرایط کنار بیاید، بوفون: چیز عجیبی در رفتار ماریو ندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: بالوتلی باید با شرایط کنار بیاید، بوفون: چیز عجیبی در رفتار ماریو ندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید