تغییرات نقشه های گوگل و اپل در دوران کرونا

به گزارش بانوی ایران، این تغییرات به این معناست که هر دو نقشه گوگل و اپل، حالا در بالای صفحه خود، کسب و کار هایی از جمله سوپر مارکت ها و نیز سرویس های خدمات درمانی و ارسال غذا را نشان می دهند. در حالی که پیش از این رستوران را نشان می دادند.

تغییرات نقشه های گوگل و اپل در دوران کرونا

ارسال پیتزا به کادر درمانی بیمارستانی در بارسلونا

نقشه های گوگل و اپل، تغییرات جدید ناشی از قرنطینه ویروس کرونا در سطح دنیا را در صفحات خود منعکس کردند. هر دو نقشه، تمرکز خود را از رستوران ها و مراکز تفریحی برداشته و به جای آن بر سرویس های مورد احتیاج مردم در زمان شیوع اپیدمی کرونا، از بیمارستان ها گرفته تا غذا های بیرون بر، متمرکز شده اند.

این تغییرات به این معناست که هر دو نقشه گوگل و اپل، حالا در بالای صفحه خود، کسب و کار هایی از جمله سوپر مارکت ها و نیز سرویس های خدمات درمانی و ارسال غذا را نشان می دهند. در حالی که پیش از این رستوران را نشان می دادند.

اپلیکیشن نقشه گوگل، در بالای صفحه، مجموعه ای از فیلتر ها را نشان می دهد. وقتی روی هر کدام از آن ها که حالا شامل سرویس ارسال و بیرون بر نیز می گردد، کلیلک کنید، همه اماکن مورد نظر در نزدیکی محل را جستجو می نماید و اطلاعات بیشتر نیز می تواند به نوار جستجو اضافه گردد.

هیچ یک از این دو اپلیکیشن به طور کامل اطلاعاتی از باز بودن و یا بسته بودن کسب و کار ها به دلیل ویروس کرونا، به کاربران نمی دهد. بنابراین، این نقشه لزوما شاید همه جا هایی را که سرویس ارسال و بیرون بر و برعکس، ارائه می دهند را نشان ندهد.

تغییرات اعمال شده در نقشه گوگل فراگیرتر است. این نقشه ضمن تغییر اولویت ها در چگونگی فهرست کردن اماکن، همچنین کاربران را از بسته شدن کسب و کار های معین و یا تغییر ساعات کاری آن ها در واکنش به شیوع ویروس کرونا، مطلع می سازد.

این اپلیکیشن قبلا نیز تغییرانی در پلاتفرم خود در واکنش به اپیدمی کرونا داده بود. ماه گذشته، به کاربرانی که مراکز درمانی را جستجو می کردند، هشدار می داد که قبل از مراجعه حضوری، به منظور حفظ فاصله اجتماعی، ابتدا با آن ها تماس بگیرند. تغییرات جدید این نقشه ها به نظر میرسد اکنون در پلاتفرم های مختلف آماده بهره برداری است.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 969

به "تغییرات نقشه های گوگل و اپل در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات نقشه های گوگل و اپل در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید