تشکیل جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر در آباده با حضور معاون گردشگری کشور

به گزارش بانوی ایران، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، ظهر امروز سه شنبه 6 فروردین 98، وارد شهر آباده در استان فارس شد.

تشکیل جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر در آباده با حضور معاون گردشگری کشور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، ولی تیموری که به نمایندگی دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به استان فارس سفر نموده است، با حضور در شهر آباده از نزدیک به آنالیز وضعیت اسکان اضطراری گردشگران پرداخت.

تیموری در بدو ورود به استان فارس و شهر آباده، با مسئولان محلی این شهر دیدار کرد و دستورات لازم در مورد اسکان اضطراری گردشگران را صادر کرد.

گردشگران و مسافران نوروزی جهت شیراز - یزد که به شهر آباده رسیده بودند، با دستور رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در آباده اسکان یافتند تا از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری گردد.

همچنین، به ریاست دکتر تیموری، جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر با حضور مسئولان دو استان فارس و یزد برگزار و مقرر خواهد شد، موضوع اسکان اضطراری مسافران نوروزی هرچه سریع تر با یاری مسئولان این دو استان انجام گردد.

در این بازدیدها، سید جواد موسوی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، مسئولان محلی استان های فارس و یزد، مدیرانی از بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 281

به "تشکیل جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر در آباده با حضور معاون گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل جلسه اضطراری ستاد خدمات سفر در آباده با حضور معاون گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید