تزئین معابر ورودی جنوب تهران با فرش گل های بهاری

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران-معابر ورودی جنوب شهر در محدوده منطقه 19 با اجرای فرش های گل، رنگ و بوی بهاری به خود گرفته اند.

تزئین معابر ورودی جنوب تهران با فرش گل های بهاری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی راهنمایی شهردار منطقه با اشاره به اجرای بیش از 1000 متر مربع فرش گل در معابر این منطقه گفت: به همین دلیل ورودی بزرگراه خلیج فارس، پل شهید صنیع خانی، پل واقع در انتهای بلوار شقایق به بزرگراه شهید تندگویان، پل حرم و ضلع شمال بوستان ولایت مزین به فرش های گل شدند.

او با بیان اینکه فرش های گل در سایر معابر منطقه نیز در راستای استقبال از فصل بهار اجرا می گردد، اضافه نمود: طی این فعالیت معابر منطقه با گل های بنفشه، شب بو و لاله تزیین و معطر شدند.

به گفته راهنمایی؛ در آستانه سال نو، بوستان های منطقه نیز با رنگ آمیزی المان ها و کاشت فضای سبز نونوار می شوند. به همین دلیل ضن رنگ آمیزی مبلمان پارکی بوستان های ولایت، شریعتی، نرگس، شادی، 22 بهمن و افرا، ست های بازی معیوب در این بوستان ها درحال بازسازی و بازسازی هستند.

شهردار منطقه 19 گفت: با افتتاح و بهره برداری از بوستان وصال، این منطقه در حال حاضر از 70 بوستان برخوردار است که اقدامات برنامه ریزی شده برای بهسازی و رسیدگی به آن ها تا انتها طرح استقبال از بهار با هدف زیباتر شدن نمای بوستان ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2054

به "تزئین معابر ورودی جنوب تهران با فرش گل های بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزئین معابر ورودی جنوب تهران با فرش گل های بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید