تازه های کرونا در دنیا، پیشتازی کشورهای اروپایی در آمار ابتلا به کووید-19

به گزارش بانوی ایران، وزارت بهداشت ایتالیا امروز (شنبه) از شناسایی 793 نفر مبتلا به بیماری کووید 19 اطلاع داد.

تازه های کرونا در دنیا، پیشتازی کشورهای اروپایی در آمار ابتلا به کووید-19

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کشورهای جهان همچنان درگیر بیماری کووید 19 هستند. این بیماری به شدت در قاره اروپا در حال پیشروی و گسترش است.

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (شنبه) از شناسایی 3355 نفر مبتلا به بیماری کووید 19 اطلاع داد و اعلام نمود 233 نفر ظرف 24 ساعت گذشته جان باخته اند. شمار کل مبتلایان به این بیماری به 24926 و شمار کل جان باختگان به 1326 نفر رسید.

وزارت بهداشت هلند نیز در بیانیه ای از شناسایی 637 مورد جدید ابتلا به کرونا اطلاع داد و گفت که تا به امروز 3631 نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

خبرگزاری رویترز نیز از افزایش مبتلایان به کرونا در سوئیس به 6100 نفر اطلاع داد و گفت که 65 نفر تا به امروز در این کشور به خاطر کرونا جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم که طی چند روز گذشته آمار بیشتری از ابتلا به کووید 19 ارائه می کرد، امروز اعلام نمود که ظرف یک روز گذشته، 793 به این بیماری دچار شده اند و تا به امروز 4825 نیز فوت نموده اند.

پرتغال نیز اعلام نمود که 12 مورد جدید ابتلا ثبت نموده است.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار مستقر خود در ژنو سوئیس گزارش داد که دلیل افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشورهای اروپایی عدم رعایت قوانین ممنوعیت آمد و شد و قرنطینه از سوی شهروندان این کشورهاست.

بر اساس این گزارش، بعضی کشورهای اروپا برای مقابله با کرونا آغاز با وارد کردن تجهیزات پزشکی از چین نموده اند.

سنگاپور در شرق آسیا نیز اعلام نمود که طی 24 ساعت 47 نفر به کرونا مبتلا شده اند و در مجموع 432 نفر دراین کشور با بیماری کووید 19 دست و پنجه نرم می نمایند.

وزیر بهداشت لبنان در توییتر اطلاع داد که طی 48 ساعت گذشته 80 نفر در این کشور کرونا گرفته اند. 214 نفر در لبنان تا به امروز به کووید 19 دچار شده اند.

در امارات نیز 13 مورد جدید ثبت شد و تعداد کل مبتلایان به کرونا 153 نفر رسید. در این مدت، 38 مورد نیز بهبود یافته اند.

این خبر با دریافت اطلاعات جدید به روزرسانی می گردد

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 916

به "تازه های کرونا در دنیا، پیشتازی کشورهای اروپایی در آمار ابتلا به کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه های کرونا در دنیا، پیشتازی کشورهای اروپایی در آمار ابتلا به کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید