تابش: کشورمان از بعضی کشورها به مراتب امن تر است، فقط در زمین خودمان میزبان حریفان آسیایی خواهیم بود

به گزارش بانوی ایران، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان مواضع دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کرد و گفت که در صورت سلب امتیاز میزبانی در پیکارهای آسیایی شرکت نخواهند کرد.

تابش: کشورمان از بعضی کشورها به مراتب امن تر است، فقط در زمین خودمان میزبان حریفان آسیایی خواهیم بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی نوروز 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، مسعود تابش در انتها جلسه مدیران باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش گفت: در این جلسه به این جمع بندی رسیدیم که حتماً در کشور خودمان میزبان حریفان باشیم. نمی خواهیم تماشاگران مان از تماشای بازی ها محروم شوند. به طور طبیعی وقتی در کشور خودمان میزبان نباشیم در جمع آوری امتیاز هم دچار مشکل خواهیم شد. تأکیدمان این است که حتماً در کشور خودمان بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر AFC تصمیم به محرومیت باشگاه های ایرانی بگیرد باز هم آنها تأکید دارند که در لیگ قهرمانان شرکت نکنند، خاطر نشان کرد: ما قبل از هر چیز هدف مان این است که در کشور خودمان بازی کنیم. شما اجازه دهید تا ببینیم چه پیش می آید و بعد از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این پرسش که چرا محرومیت های این چنینی فقط برای باشگاه های ایرانی است، اعلام کرد: این یک تصمیم کاملاً سیاسی بوده است، چراکه واقعاً کشور ما امن بوده و هست و هیچ مسئله ای از این بابت نداریم. در کشورهای دیگر می بینید که تظاهرات میلیونی زیادی انجام می گردد و حتی برخی از کشورهای آسیایی مستقیماً در حال جنگ هستند. امنیت کشور ما فراتر از این کشورهاست. تأکید می کنم که این تصمیم کاملاً سیاسی بوده است و به هیچ عنوان ورزشی نیست. فیفا بارها تأکید داشته است که مسائل سیاسی در ورزش نباید دخالت داده گردد، اما الان می بینیم که دخالت داده می گردد. ما باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان هستیم اصرار داریم که بازی های خانگی مان را در استادیوم خودمان برگزار کنیم.

تابش در خصوص اینکه آیا باشگاه سپاهان موافق حضور احتمالی امیر قلعه نویی در تیم ملی است یا نه، گفت: در حال حاضر قصد صحبت در این مورد را ندارم و سه چهار روز دیگر راجع به موضوعی که گفتید، صحبت خواهم کرد.

وی راجع به اینکه گفته می گردد مهدی تاج سه روز قبل از رسانه ای شدن خبر محرومیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از میزبانی، از این موضوع باخبر شده بود، توضیح داد: در جلسه امروز معین شد که این طور نبوده است و دیروز نامه محرومیت نمایندگان ایران به فدراسیون رسیده است. ضمن اینکه هنوز هم هیئت رئیسه کنفدارسیون آسیا تصمیم گیری قطعی در این مورد ننموده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع که نبود کرسی های تأثیرگذار از ایران در کنفدراسیون آسیا چقدر در چنین تصمیم های بحث برانگیزی تأثیرگذار بوده است، اعلام کرد: صد درصد تأثیرگذار است. به هرحال تاج الان کرسی خوبی دارد و کوشش زیادی می نماید تا تیم های ایرانی در کشور خودشان میزبان رقبای آسیایی خود باشند.

تابش در رابطه با شرایط استادیوم نقش دنیا از میزبانی حریفان آسیایی خود توضیح داد: استادیوم ما از هر نظر شرایطی میزبانی از رقبا را دارد. ما در ابتدای فصل به خاطر آماده نبودن استادیوم نقش دنیا تصمیم گرفتیم فولادشهر را به سازمان لیگ برای میزبانی اعلام کنیم، اما شرایط الان فرق نموده است و استادیوم خودمان از هر نظر شرایط میزبانی را دارد. حتی آقای سهیل مهدی هم از استادیوم نقش دنیا بازدید کرد. مطمئن باشید استادیوم نقش دنیا در بازی های بین المللی یکی از استادیوم هایی خواهد بود که باعث حفظ آبروی فوتبال ایران خواهد شد.

وی در انتها در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دقیقاً چه چیزی در صورتجلسه ای که امروز تصویب شد و به وزارت ورزش رفت، قید شده است، گفت: نمی توانم بگویم دقیقاً در آن چه چیزهایی قید شده است. شما بهتر است کمی تحمل کنید و پیگیری تان از وزارت ورزش باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 657

به "تابش: کشورمان از بعضی کشورها به مراتب امن تر است، فقط در زمین خودمان میزبان حریفان آسیایی خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: کشورمان از بعضی کشورها به مراتب امن تر است، فقط در زمین خودمان میزبان حریفان آسیایی خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید