تور استانبول ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو استانبول

به گزارش بانوی ایران، برترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو

برترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو در محله بی اوغلو قرار گرفته است، که این محله یکی از معروف ترین محله های استانبول به شمار می رود. در واقع شما باید بدانید در این محله رستوران های معروف استانبول قرار گرفته اند که بسیاری از افرادی که در پی برترین رستوران های استانبول هستند به این محله می آیند.البته جاذبه های تماشای بسیاری در این محله وجود دارد که شما می توانید از آنها هم تماشا فرمایید. شما اگر به استانبول بروید بخش مهمی از سفر خود را بدون شک در این محله می گذرانید، بنابراین باید سری هم به رستوران های مقرون به صرفه استانبول بزنید تا تجربه غذا خوردن در برترین رستوران های این شهر را داشته باشید.

تور استانبول ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بسیاری از افرادی که به استانبول می فرایند و می خواهند به بهترین رستوران های آن بفرایند اطلاعاتی در خصوص آنها ندارند. بنابراین در ادامه بعضی از بهترین ها را معرفی می کنیم تا آشنایی شما با آنها بیشتر شود.

معرفی بعضی از رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو

همانطوری که بیان کردیم بسیاری از افرادی که به استانبول می فرایند مایل هستند با بهترین رستوران های آن آشنایی داشته باشند، چرا که بیشتر جاذبه های دیدنی شهر استانبول در این محله قرار گرفته است و اگر بخواهند سفر مالی داشته باشند باید با آن آشنایی کامل داشته باشند. در ادامه بعضی از مهمترین و معروف ترین این رستوران ها را معرفی می کنیم.

1. رستوران آنتیوچیا از رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو می باشد که در آن انواع غذاهای ترکی به مشتریان ارائه می شود، سبک پخت این غذاها تحت تاثیر آشپزی عربی قرار گرفته است و به همین علت بسیار بی نظیر می باشد. منوی این رستوران چندان متنوع نمی باشد و بیشتر از 10 نوع غذا در آن پخت نمی شود، اما باید بدانید تمام این غذاها بسیار خوشمزه هستند و شما می توانید بهترین طعم های غذای ترکی را در این رستوران تجربه کنید. این رستوران وعده های ناهار و شام باز می باشد و شما می توانید یک وعده غذای خوشمزه ترکی در این رستوران بخورید.

2. رستوران دای پرا

این رستوران دقیقا در قلب محله بی اوغلو قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. بیشتر مردم محلی شهر استانبول به این رستوران می آیند. در این رستوران غذاهایی که طبخ می شود بسیار با کیفیت و تازه می باشند. سرآشپز این رستوران به آشپزی کردن بسیار علاقه دارد و به همین علت با علاقه و عشق فراوانی غذاهای خود را می پزد، به همین علت است که بیشتر مردم محلی به این رستوران می آیند. شما با رفتن به این رستوران می توانید با افراد محلی شهر استانبول هم آشنایی بیشتری داشته باشید.

از آنجایی که سرآشپز این رستوران با ذوق و علاقه غذاهایش را درست می نماید، منوی بسیار هنرمندانه ای هم دارد. یکی دیگر از ویژگی های این رستوران که موجب شده است آن را به عنوان بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو بشناسیم فضای دنج و دوست داشتنی آن می باشد. بر در و دیوار این رستوران پوسترها و نقاشی هایی چسبیده شده است که بسیار قدیمی می باشند و بعلاوه مبلمانی که در آنجا وجود دارد سنتی و چوبی می باشد. قسمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب می باشد و شما به همین علت هرچه را که دوست داشته باشید می توانید سفارش دهید.

3. رستوران هالا مانتی

اگر شما قصد داشته باشید کمی از شلوغی و هیاهویی که در شهر استانبول وجود دارد دور شوید می توانید به رستوران هالا مانتی که یکی دیگر از بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو می باشد بروید.

همانطوری که از نام این رستوران تعیین است، غذایی که در آن طبخ می شود مانتی می باشد. مانتی یکی از غذاهای سنتی ترکیه است که پیشنهاد ویژه ما به شما این است که زمان رزرو تور ترکیه حتما این غذاهای سنتی را تست نمایید. که افراد بسیاری به خوردن آن علاقه دارند. این غذا بیشتر شبیه پیراشکی گوشت می باشد، مواد تشکیل دهنده آن خمیر پیراشکی است که درون آن را با گوشت چرخ نموده پر نموده اند. سبک این رستوران سنتی است و به همین علت فضای بسیار خانگی و صمیمی در آن وجود دارد.

نوشیدنی های الکلی به هیچ وجه در این رستوران سرو نمی شوند، چرا که صاحب آن یک فرد مسلمان می باشد، به همین علت بسیاری از کسانی که مسلمان هستند می توانند به این رستوران که یکی از بهترین رستوران های استانبول است و مانتی می پزد بفرایند. گزلمه یکی دیگر از غذاهای ترکی می باشد که در این رستوران طبخ می شود، شما می توانید این غذا را هم امتحان کنید.

[cn-suggest-posts sts=آنالیز کوتاه بازار ادویه شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/istanbul-spice-market/ sbs=بلیط هواپیما استانبول sbl=https://deltaban.com/flights/istanbul-airline-ticket/]

4. رستوران زنجبیل

همانطوری که می دانید بیشتر غذاهای ترکیه ای با گوشت درست می شود و به همین علت غذاهای گوشتی بسیاری در این شهر وجود دارد. با این وجود رستوران زنجبیل یکی از بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو می باشد که در آن غذاهای گیاهی سرو می شود. اگر شما بعد از ورود به استانبول با تور ترکیه مقرون به صرفه می خواهید به رستوران مقرون به صرفه قیمتی بروید بدون شک باید این رستوران را انتخاب کنید.

فضا و دکوری که در این رستوران وجود دارد بسیار دلنشین و صمیمی می باشد و به همین علت بسیاری از افراد محلی و گردشگر ها به این رستوران علاقه شدیدی دارند.تمامی غذاهایی که در این رستوران طبخ می شود خانگی و با کیفیت می باشد. بیشتر از 100 نوع غذا در این رستوران پخته می شود که ارائه آنها معمولا در دو سایز بزرگ و کوچک ارائه می شود. شما می توانید غذاهای این رستوران را به عنوان میان وعده و غذای اصلی نوش جان کنید.

5. رستوران فیچین

یکی دیگر از بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو این رستوران می باشد. فضای رستوران فیچین بسیار سرزنده و پر جنب و جوش است و به همین علت افراد بسیاری به این رستوران می آیند. این رستوران علاوه بر این که به عنوان بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو شناخته می شود، به رستوران اصناف هم معروف است. رستوران های اصناف در سراسر ترکیه وجود دارند. ویژگی اصلی این رستوران ها این است که غذا را در ظرف های جداگانه سرو می نمایند.

بر این اساس مشتریان می توانند بر اساس ذائقه و بعلاوه بودجه ای که دارند غذای خود را انتخاب نمایند و در بشقاب خود بچینند. از آنجایی که قیمت غذاهای این رستوران پایین می باشد افراد بسیاری به آنجا می فرایند. شما هر زمان که مایل باشید می توانید به این رستوران بروید، زمان هایی که گرسنه نیستید می توانید به عنوان میان وعده از غذاهای این رستوران بخورید و بعلاوه به عنوان غذای اصلی هم می توانید به این رستوران بروید و بهترین غذاهای این رستوران را بخورید.

همانطوری که بیان کردیم شما با بهترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو آشنایی لازم را به دست آوردید و هر زمان که به استانبول بروید می توانید به این رستوران ها بروید و غذای خوشمزه آنها را بخورید. یکی از بهترین مزایای این رستوران ها این است که کیفیت بسیار عالی دارند ولی قیمت آنها پایین است.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور استانبول ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: برترین رستوران های مقرون به صرفه محله بی اوغلو استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید