اوکراین خواهان اعمال تحریم های جامع علیه روسیه شد

به گزارش بانوی ایران، یک مقام ارشد اوکراینی از دولت آمریکا خواست که تحریم های جامعی را علیه روسیه به ویژه در مورد خط لوله گاز نورد استریم 2 وضع کند.

اوکراین خواهان اعمال تحریم های جامع علیه روسیه شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسینم به نقل از ریانووستی، یولیا اسویریدنکو معاون رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین روز آدینه طی سخنانی در اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک خواهان وضع تحریم های جامع علیه روسیه از سوی دولت بایدن شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مقام ارشد اوکراینی در نشست اندیشکده شورای آتلانتیک که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، گفت: ما از واشنگتن می خواهیم که یک رژیم جدید از تحریم های جامع را علیه روسیه وضع کند. این تحریم ها باید شامل اقداماتی علیه خط لوله نورد استریم 2 باشد. توقف این پروژه برای ما از اهمیت حیاتی برخوردار است.

وی ادامه داد: ایالات متحده، اتحادیه اروپا و اوکراین بیاد مواضع خود [علیه روسیه] را هماهنگ نمایند. ما باید برای دفاع از آزادی و دموکراسی با یکدیگر همکاری کنیم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه 14 اسفند تحریم های دولت آمریکا علیه روسیه که در سال 2014 در رابطه با اوضاع داخلی در اوکراین و پیوستن شبه جزیره کریمه به ترکیب فدراسیون روسیه وضع شده بود را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

دولت آمریکا طی روزهای اخیر همگام با متحدان اروپایی خود به بهانه مسمومیت ادعایی آلکسی ناوالنی از مخالفان ولادمیر پوتین، تحریم هایی را علیه بعضی مقامات ارشد روس وضع نموده است.

روسیه تأکید نموده است که تحریم های آمریکا و اروپا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1586

به "اوکراین خواهان اعمال تحریم های جامع علیه روسیه شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اوکراین خواهان اعمال تحریم های جامع علیه روسیه شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکراین خواهان اعمال تحریم های جامع علیه روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید