اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان اهم اقدامات این دفتر در سال 98 را گفت.

اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان بهزاد رسته من مطلق در خصوص عملکرد دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 98 گفت: تکمیل سامانه سجاد به عنوان یک سامانه جامع برای ارائه کلیه خدمات سازمان امور دانشجویان به صورت غیر حضوری از مهمترین اقدامات این دفتر در سال گذشته بود.

وی اضافه نمود: در راستای تحقق دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، در سال 98 ، سامانه ویدئو کنفرانس برای ادارات تربیت بدنی، بورس، دفتر مشاوره، معاونت دانشجویان داخل به کار گرفته شد و درخواست کالا از انبار نیز به صورت الکترونیکی تعریف و کاغذ از این فرآیند حذف شد.

مطلق، ارتقا سخت افزاری سرورها ، 6- ایجاد ارتباط مستقیم مکاتباتی با بیش از 50 دانشگاه کشور از طریق پروتکل ECE را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی مقابله موثر با حملات سایبری به سرورها و زیرساخت سازمان را اقدامات مهم دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 98 نام برد و گفت: در سال گذشته بالغ بر 30 هزار حمله اینترنتی شناسائی و دفع شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به شیوع کرونا و توصیه های ستاد ملی کرونا و هیات دولت بر کاهش حضوری کارکنان گفت: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بسترهای لازم برای دورکاری کلیه کارمندان را فراهم کرده است.

وی راه اندازی domain داخلی جدید به منظور افزایش بهروری شبکه و تعویض سوئیچ های اصلی شبکه اینترنت سازمان با سوئیچ های پیشرفته تر و بهبود کارائی شبکه داخلی را از دیگر اقدامات این دفتر در سال 98 برشمرد.

رسته من مطلق با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال 98، همکاری با ستاد انتخابات وزارت کشور جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و تائید مدارک تحصیلی به صورت الکترونیکی در زمان ثبت نام داوطلبان را از دیگر اقدامات دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان نام برد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1025

به "اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در حوزه فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در حوزه فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید