افتتاح متمرکز پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی در دهه فجر

به گزارش بانوی ایران، تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت در ایام دهه فجر با حضور یکی از مسئولان عالی رتبه کشوری ،پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی به صورت متمرکز افتتاح خواهند شد.

افتتاح متمرکز پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی در دهه فجر

میثم حاجی پور در گفت وگو با پانا درباره تعداد پروژه های تحویلی سازمان نوسازی مدارس کشور به آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: از ابتدای سال 1400 تا ایام الله دهه مبارک فجر 2 هزار و 950 پروژه آموزشی با 13 هزار و 450 کلاس درس با زیربنای قریب به 2 میلیون متر مربع در 31 استان کشور ساخته شده است.

وی اضافه نمود: بخشی از این پروژه ها مهر امسال به بهره برداری رسید و دانش آموزان به کلاس درس رفتند مابقی این پروژه ها نیز تا دهه فجر آماده بهره برداری می گردد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان نمود: در نظر داریم در دهه فجر با حضور یکی از مسئولان عالی رتبه کشوری افتتاح متمرکز این پروژه ها را برگزار کنیم و این پروژه ها افتتاح گردد.

لازم به ذکر است برنامه سازمان نوسازی مدارس کشور برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال 1401، اولویت قرار گرفتن و تکمیل پروژه های نیمه تمام است که در سال های گذشته نیز تمرکز و توجه بر این موضوع بوده است.

بسیاری از پروژه های نیمه تمام سال 90 و 91 بعلاوه 92 تا 96 تکمیل شده است و هیچ پروژه دولتی از محل اعتبارات خیرین باقی نمانده که نیمه تمام باشد.

بعلاوه اکنون بیش از 2 هزار و 500 مدرسه به وسیله بنیاد برکت در حال ساخت است که یک هزار و 800 مدرسه ساخته شده و بقیه هم تا خاتمه امسال به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2055

به "افتتاح متمرکز پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح متمرکز پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید