استان گلستان دارای 143 واحد فعال چاپی است

به گزارش بانوی ایران، احمد گلچین در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گلستان، درباره شرایط صنعت چاپ در استان گلستان، گفت: در استان گلستان 173 واحد چاپی (چاپ افست، دیجیتال، سیلک، فلکسو، هلیو، لیتوگرافی، عملیات تکمیلی) وجود دارد که از این تعداد 143 واحد فعال هستند.

استان گلستان دارای 143 واحد فعال چاپی است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با اشاره به اینکه موافقت نامه تاسیس برای 20 واحد داده شده است، اضافه کرد: این تعداد واحد جدید در حال تکمیل پرونده برای صدور پروانه هستند.

گلچین با تاکید بر ضرورت آموزش پذیری واحدهای چاپی و به روز بودن و کسب دانش های جدید در این حوزه، گفت: در سالی که گذشت، برگزاری کارگاه آموزش چاپ و بسته بندی با شرکت 50 نفر از فعالان این حوزه را داشته ایم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره افق ها و برنامه های پیش بینی شده برای حوزه چاپ استان گلستان در امسال، گفت: صدور پروانه تاسیس حدود 50 واحد، برگزاری حداقل دو دوره آموزشی، برگزاری همایش چاپ به مناسبت روز ملی چاپ، انجام حدود 500 بازدید از واحدهای سطح استان، تشویق و ترغیب فعالان برای تاسیس و راه اندازی حداقل 2 واحد مجتمع چاپ و بسته بندی مجهز در سطح استان از جمله اهدافی هست که به دنبال آن هستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1606

به "استان گلستان دارای 143 واحد فعال چاپی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان گلستان دارای 143 واحد فعال چاپی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید