رونمایی از اولین سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری کتاب

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران ؛باکس: انتشارات متخصصان از اولین سامانه آنلاین محاسبه هزینه ویراستاری کتاب در کشور رونمایی کرد، این سامانه قرار است در دو مرحله توسعه داده شده و در اختیار کاربران، مؤلفین و ویراستاران قرار گیرد. در حال حاضر سامانه برای محاسبه هزینه های ویراستاری در دسترس عموم قرارگرفته است.

رونمایی از اولین سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری کتاب

جای خالی تعامل بین ویراستاران و مؤلفین کتاب، دغدغه ای که انتشارات متخصصان به آن پاسخ داده است.

انتشارات متخصصان با راه اندازی سامانه ای برای مؤلفین و ویراستاران کتاب در کوشش است تا دغدغه مؤلفین و عموم افراد را برای پیدا کردن قیمت مناسب ویراستاری کتاب به همراه خدمات آن و همین طور دغدغه ویراستاران کتاب را برای پیدا کردن پروژه های ویراستاری و اجرای آن ها رفع کند.

در حال حاضر فاز اول این سامانه در دسترس عموم کاربران قرارگرفته و امکان محاسبه هزینه های ویراستاری کتاب را به کاربران و مؤلفین ارائه می دهد.

برای دسترسی به این سامانه می توانید به سایت انتشارات متخصصان مراجعه کنید و از قسمت محاسبه هزینه ها از تمامی سامانه های نشر متخصصان ازجمله محاسبه هزینه ویراستاری کتاب، محاسبه هزینه طراحی جلد کتاب و محاسبه هزینه صفحه آرایی کتاب استفاده کنید و همین طور می توانید با استفاده از لینک : محاسبه هزینه ویراستاری کتاب به صورت مستقیم به صفحه محاسبه هزینه ویراستاری کتاب منتقل شوید.

سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری چیست؟

پیچیدگی محاسبه با ماشین حساب های سنتی برای محاسبه هزینه ویراستاری فنی، ادبی، بازنویسی اثر و یا خدمات تدوینی همانند استایل بندی متن، ویراستاری چندزبانه و موارد بسیار دیگری، امکان اشتباه و اعلام هزینه های نادرست را بالا می برد.

سامانه محاسبه هزینه ویراستاری کتاب با بهره گیری از فرمول های به روز محاسباتی و داشتن گزینه های متعدد برای مشخص دقیق نوع ویراستاری کتاب، امکان اشتباه را به حداقل ممکن می رساند.

به یاری این سامانه مؤلفین کتاب می توانند با چند کلیک هزینه دقیق ویراست کتاب خود را به دست آورند و از بین ویراستاران فعال در سامانه، ویراستار مورد نظر را برای ویراستاری انتخاب نمایند (این ویژگی در مرحله دوم طراحی در دسترس خواهد بود)

ویراستاران نیز از محاسبات چندین باره هزینه ویراستاری کتاب بی احتیاج شده و تنها با چند کلیک می توانند هزینه ویراستاری کتاب را محاسبه نمایند و همین طور نحوه محاسبه ویراستاری کتاب را شخصی سازی نمایند (این ویژگی نیز در مرحله دوم طراحی در دسترس خواهد بود)

تعریف ویراستاری به زبان ساده

ویراستاری درواقع احیای دوباره یک نوشته ، قوی تر کردن نکات و دستورات ادبی، تمیز کردن علائم نگارشی، نکات دستوری و املایی بخشی از کار ویراستاری کتاب است.

کاری که یک ویراستار انجام می دهد جان بخشیدن به نوشته است. ویراستار قبل از داشتن تخصص در ویراستاری باید یک نویسنده ماهر باشد و بعدازآن باید در فن ویرایش کتاب مهارت داشته باشد.

چرا باید از سامانه محاسبه آنلاین استفاده کنیم

1. محاسبه آنی تمامی هزینه های ویراستاری کتاب و دسترسی سریع به ویراستاران برای انجام مراحل ویراست کتاب برای کاربران

2. محاسبه هزینه ویراستاری کتاب و امکان شخصی سازی سامانه برای ویراستاران

از بهترین مزایای سامانه محاسبه هزینه ویراستاری کتاب است.

به یاری این سامانه شما می توانید به صورت آنلاین هزینه های ویراستاری را محاسبه کرده، با ویراستاران در ارتباط باشید و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت کنید (در مرحله دوم طراحی و توسعه امکان سفارش به ویراستار و پرداخت آنلاین فراهم خواهد شد.)

آموزش کار با سامانه

برای استفاده از سامانه روی عبارت محاسبه هزینه ویراستاری کتاب کلیک کنید و یا وارد سایت انتشارات متخصصان شوید، از قسمت منو بر روی گزینه محاسبه هزینه های چاپ کتاب کلیک کنید و محاسبه هزینه ویراستاری کتاب را انتخاب کنید، بعد از انتخاب وارد صفحه زیر می شوید:

1ـ تعداد صفحاتی که برای ویراستاری کتاب احتیاج دارید را وارد کنید

2ـ نوع ویراستاری کتاب خود را انتخاب کنید (در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر در رابطه با نوع ویراستاری بر روی علامت سؤال کلیک کنید تا اطلاعاتی در رابطه با انواع ویراستاری کتاب را در اختیارتان قرار دهد)

3ـ انتخاب مدت زمانی که احتیاج دارید تا ویراستاری کتاب انجام گردد

4ـ دسته بندی موضوعی متن خود را انتخاب کنید (برای اینکه دسته بندی موضوعی متن خود را بشناسید بر روی علامت سؤال کلیک کنید)

5ـ خدمات تدوین متن که ممکن است متن شما احتیاج داشته باشد را مشخص کنید

6ـ و در نهایت بر روی گزینه محاسبه کلیک کنید.

به همین راحتی هزینه ویراست کتابتان را محاسبه کردید.

نحوه محاسبه هزینه ها چگونه است

پارامترهای تاثیر گذار در محاسبه هزینه های ویراستاری

بعضی از ویراستاران و ناشران برای محاسبه هزینه ویراستاری، بدون استفاده از فرمول های هزینه ویراستاری کتاب، اقدام به محاسبه هزینه های ویراستاری می نمایند و ویراستاران و ناشرینی که سابقه طولانی تری در این حوزه دارند به یاری فرمول های محاسباتی هزینه ویراستاری کتاب، دقت محاسبه هزینه ویراستاری را بالا می برند

سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری نشر متخصصان با استفاده از فرمول های محاسباتی پیشرفته و دریافت پارامترهای تأثیرگذار ازجمله زمان، نوع ویراستاری و خدمات تدوین متن اقدام به محاسبه هزینه ویراستاری کتاب با دقت بالا می کند

فرمول هزینه ویراستاری کتاب کاملاً وابسته به پارامترهایی است که برای ویراستاری کتاب مشخص می کنید.

محاسبه بر حسب کلمات، دقیق ترین برنامه محاسباتی ممکنی که میتواند طراحی گردد

برنامه انتشارات متخصصان برای توسعه سامانه ویراستاران

در مرحله اول: معرفی سامانه ویراستاری کتاب امکان محاسبه هزینه ویراستاری کتاب برای مؤلفین و ویراستاران فراهم شده است.

مرحله دوم: امکان سفارش آنلاین ویراستاری کتاب و انتخاب از بین ویراستاران برای انجام کار برای کاربران و امکان ارائه هزینه انجام ویراستاری به کاربران برای ویراستاری کتاب

مرحله سوم: داشبوردی در اختیار ویراستاران قرار می گیرد تا بتوانند فهرست ارجاعات کاری را آنالیز نمایند

دعوت به همکاری از ویراستاران کتاب

بعد از ارائه مرحله اول سامانه، انتشارات متخصصان در مرحله دوم، احتیاجهای ویراستاران کتاب را در اولویت کار خود قرار می دهد تا ویراستاران کتاب نیز بتوانند بسته به احتیاج خود از سامانه بهره مند شوند.

در این راستا انتشارات متخصصان از ویراستاران کتاب جهت ارائه پیشنهاد ها و نظرات دعوت به همکاری می کند.

همین طور به علت فعالیت گسترده نشر متخصصان در صنعت چاپ و نشر کتاب، از متخصصین و علاقه مندان حوزه ویراستاری کتاب دعوت به همکاری می گردد.

سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری کتاب

انتشارات متخصصان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2107

به "رونمایی از اولین سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری کتاب" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونمایی از اولین سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری کتاب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین سامانه محاسبه آنلاین هزینه ویراستاری کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید