اخراج بیش از 700 نیروی لینکدین

به گزارش بانوی ایران، لینکدین روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای گفت که 716 نفر از نیروهای کاری اش را که تعدادشان بیش از 19 هزار نفر است، برکنار خواهد نمود.

اخراج بیش از 700 نیروی لینکدین

لینکدین که متعلق به کمپانی مایکروسافت است، اخیرا تصمیم به برکناری بیش از 700 کارمند گرفته و حتی تصمیم به تعطیل کردن اپلیکیشن چینی InCareer گرفته است.

این کمپانی، دلایل اصلی اش برای این تصمیم را تغییر رفتار مشتریان و کند شدن رشد مقدار عایدی عنوان نموده است.

این درحالی است که این روزها و در بحبوحه منظره متزلزل اقتصاد جهانی و رکود مالی پیش رو، کمپانی داین هم تصمیم به برکناری تعدادی از نیروهای کاری اش گرفته و به فهرست کمپانی هایی اضافه شد که در شش ماه اخیر بعضی از کارمندانشان را اخراج نموده اند.

داین روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام نمود که 716 نفر از نیروهای کاری اش را که تعدادشان بیش از 19 هزار نفر است، برکنار خواهد نمود.

رایان روسلانسکی، مدیرعامل لینکدین، با ارسال ایمیلی به همه کارمندان این شرکت اعلام نمود: در طول سال ها، مجبور شدیم تصمیمات سختی بگیریم تا مطمئن شویم که شرکت در مسیر تحقق منظرههایش حرکت می نماید. امروز یکی از این تصمیمات را با شما به اشتراک می گذارم؛ ما در حال ایجاد تغییراتی هستیم که نتیجه آن کاهش 716 نفر از نیروهای کاری مان است.

در ادامه این ایمیل به این نکته اشاره شده که این کمپانی 250 نیرو را برای پست های تازه عملیاتی، تجاری و مدیریت حسابداری استخدام خواهد نمود.

لینکدین در عین حال اعلام نمود که اپلیکیشن InCareer، اپلیکیشن مشاغل محلی این شرکت در چین را به علت رقابت شدید و فضای چالش برانگیز اقتصاد کلان تا روز نهم آگوست تعطیل خواهد نمود. البته سخنگوی داین اعلام نموده که این شرکت هنوز به طور کامل از چین خارج نخواهد شد و به شرکت هایی که در این کشور مشغول فعالیت هستند، یاری خواهند کرد تا کارمندانی را در خارج از چین استخدام و آموزش دهند.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2284

به "اخراج بیش از 700 نیروی لینکدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج بیش از 700 نیروی لینکدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید