شروع ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان

به گزارش بانوی ایران، معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت:ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان شروع شد.

شروع ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ باران خشک بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ قوام رضا میرحسینی، با بیان اینکه ثبت نام کارت اعتباری خرید به فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان آغاز شده،گفت:فرهنگیان کرمانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://Pay-pod.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به انتخاب آموزش و پرورش استان کرمان به نام پایلوت اجرای این طرح گفت:ثبت نام این کارت برای متقاضیان فرهنگی عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اوایل تیرماه امسال آغاز شده است و فرهنگیان کرمانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://Pay-pod.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی اضافه کرد:اطلاعات مورد احتیاج از قبیل ویژگی های کارت اعتباری، نحوه ارسال و توزیع کارت ها،نحوه فعال سازی، نحوه خرید و پرداخت اقساط تحت نام دستورالعمل دارندگان کارت اعتباری اطلاع رسانی خواهد شد.

میرحسینی اظهار کرد:این کارت با تخصیص میزان معینی اعتبار اقتصادی به صاحب کارت،امکان خرید خدمات و کالا به وسیله پایانه های فروش کلیه بانک ها و یا درگاه های اینترنتی را می دهد.

معاون پژوهش،برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی را 24 ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 18 درصد از زمان خرید کالا و خدمات محاسبه می گردد.

میرحسینی توضیح داد: از آنجا که کلیه بدهی دارندگان کارت از سوی آموزش و پرورش به وسیله صدور گواهی کسر از حقوق تعهد و تضمین خواهد شد، بنابراین جهت صدور کارت های یاد شده احتیاجی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1762

به "شروع ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید