3 ورزشکار کردستانی به مسابقات جهانی 2014 مالزی اعزام می شوند

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران: از سوی کادر فنی تیم ملی موی تای ایران، 3 موی تای کار کردستانی در ترکیب نهایی تیم ملی برای رقابت های قهرمانی دنیا 2014 به کشور مالزی اعزام می شوند.

3 ورزشکار کردستانی به مسابقات جهانی 2014 مالزی اعزام می شوند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، مرحله سوم و نهایی اردوی آمادگی تیم ملی موی تای برای شرکت در مسابقات دنیای 2014 مالزی با ترکیب نهایی تیم ملی از امروز در مجموعه ورزشی علی ابن ابی طالب(ع) شهر آبسرد دماوند از توابع استان تهران شروع می گردد.

در ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان موی تای کشورمان، در اوزان 57- کیلوگرم جمال مدنی، 60- کیلوگرم پیغام ملک محمدی و در 75- کیلوگرم حسن کرمی ورزشکاران کردستانی، به مسابقات قهرمانی دنیا اعزام می شوند.

مرحله سوم و نهایی اردوی تیم ملی موی تای از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می گردد و ملی پوشان تمرینات آماده سازی را در دو نوبت طبق برنامه انجام می دهند.

در کادر فنی تیم ملی موی تای بزرگسالان ایران اعزامی به رقابت های قهرمانی دنیا، مرتضی علی پناهی سرمربی، محمد پورصادق، فاضل محمودی و اکبر محمودی مربی، نادر عفراوی مربی بدنساز و تغذیه تیم و جلال معتمدی به عنوان سرپرست حضور دارند.

مسابقات موی تای دنیای 2014 مالزی از 10 لغایت 20 اردیبهشت ماه 93 در جزیره لنکاوی در 14 وزن برگزار می گردد و تیم ملی ایران در 8 وزن در این رقابت ها حاضر می شود.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 385

به "3 ورزشکار کردستانی به مسابقات جهانی 2014 مالزی اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ورزشکار کردستانی به مسابقات جهانی 2014 مالزی اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید