کاشانی: صادقی سرمایه باشگاه است و به او اعتماد کامل داریم

به گزارش بانوی ایران، مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ابراهیم صادقی فردی سختکوش، تلاشگر و سرمایه باشگاه است، به او اعتماد کامل داریم.

کاشانی: صادقی سرمایه باشگاه است و به او اعتماد کامل داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، عصر امروز دوشنبه 30 تیرماه، نشست صمیمانه ای میان حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان برگزار گردید.

حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن خداقوت به کادرفنی، بازیکنان، پزشکان و اعضای پشتیبانی تیم فوتبال بزرگسالان باتوجه به طولانی بودن و مسائل این فصل از رقابت های لیگ برتر، نتایج بدست آمده در چهار مسابقه گذشته را مناسب توصیف کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با حمایت از سرمربی جوان تیمش ابراز داشت: ابراهیم صادقی سرمایه سایپا است و ایشان یکی از محفوظ ترین و با شخصیت ترین مربیانی است که من در طول عمر حضورم در ورزش دیده ام.

وی خطاب به بازیکنان اعلام داشت؛ مدیریت باشگاه اعتماد کامل به سرمربی خود دارد و شما هم باید جواب اعتماد او به شما را به نحو احسن بدهید.

کاشانی اضافه کرد: صادقی، فردی تلاشگر و سختکوش است و با توانایی که در شما دیده ام مطمئن هستم نمی گذارید هجمه ای به شما وارد گردد.

مدیرعامل باشگاه سایپا ملاقاتهای انتهای مسابقات لیگ را برای تمام تیم ها حساس و مهم دانست و اعلام داشت؛ در هفته های انتهای تمامی ملاقاتها همانند فینال است و صندلی تیم ها در جدول معین کننده نتیجه مسابقه نخواهد بود، چهار ملاقات سخت را پشت سرگذاشتیم و پنج ملاقات سخت تر پیشرو داریم که حیاتی و مهم است، در این پنج بازی آخر لیگ صندلی تیم ها در جدول معین کننده نتیجه بازی نیست و تیمی برنده بیرون می آید که از فرصت هایش به نحو احسن استفاده کند.

وی اضافه کرد: باید از اعتمادی که به شما و جوانگرایی شده است، به خوبی دفاع کنید تا این کار ارزشمند در دیگر باشگاه ها رواج یابد. هزینه قرارداد تمام تیم به اندازه یک بازیکن خارجی تیم های صدرنشین است و این یعنی حفظ و استفاده بهینه از منابع اقتصادی.

کاشانی خبر از پرداخت بخشی از قراردادها داد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم در این زمینه به خوبی عمل کنیم و در برخی موارد جلوتر از تعهداتمان هستیم و حالا نوبت شماست تا از توانایی بالای خود بهره ببرید و بهترین ها را رقم بزنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه گفت: همانطور که در موفقیت ها همه سهیم هستند در شکست هم در کنار هم هستیم و انتظار دارم، غیرتی که در چند بازی گذشته از شما دیدم و لذت بردم در ملاقات های پیش رو نیز نظاره گر باشم.

بعد از انجام صحبت های مدیرعامل و به درخواست او از بازیکنان برای اعلام نظرات خود، روزبه شاه علیدوست کاپیتان نارنجی پوشان به نمایندگی از تمام بازیکنان از زحمات مدیریت عامل باشگاه و کادر فنی تشکر کرد و ابراز داشت که در مسابقات آینده با تمام قوا پا به میدان مسابقه خواهیم گذاشت تا بخشی از اعتماد مدیریت و کادرفنی را جبران نموده باشیم.

حبیب کاشانی در انتها جلسه به گپ و مصاحبه با بزرگترهای تیم و امیرحسین حسین زاده، بازیکن مصدوم تیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1168

به "کاشانی: صادقی سرمایه باشگاه است و به او اعتماد کامل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشانی: صادقی سرمایه باشگاه است و به او اعتماد کامل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید