چند و چون سفر به گوا، جزیره ای در هند (بخش دوم)

به گزارش بانوی ایران، خلیج گوا ناحیه ای واقع در مناطق ساحلی کشور هندوستان است که چندین شهر کوچک را در خود جای داده است.

چند و چون سفر به گوا، جزیره ای در هند (بخش دوم)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

قدمت طولانی، جاذبه های طبیعی و ساحل گرم و آفتابی این منطقه از جاذبه های اصلی آن به شمار می رود. اما قطعا برای چنین سفر دور و درازی احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید. با خبرنگاران همراه باشید تا این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

انواع هزینه ها

اقامت در هاستل

هاستل ها در گوا تنوع نسبتا خوبی دارند. 100 تا 200 روپیه قیمت اقامت در یک اتاق اشتراکی اس که برای کسانی که محدودیت بودجه دارند، قیمت مناسبی است. اگر اتاق های خصوصی را ترجیح می دهید می توانید با پرداخت 300 تا 900 روپیه از یک اتاق خصوصی دو تخته بهره مند شوید.

اقامت در هتل

هتل های گوا نیز بسیار متنوع هستند که البته با قیمت های خوب و منطقی اتاق اجاره می دهند. اگر بخواهیم قیمت ها را بر اساس کیفیت و تعداد ستاره هتل ها دسته بندی کنیم به توضیح زیر خواهد بود:

1 ستاره 220 تا 600 روپیه

2ستاره 644 تا 2.527 روپیه

3 ستاره 885 تا 5.797 روپیه

4 ستاره 2.308 تا 6977 روپیه

5 ستاره 5.071 تا 11.282 روپیه

همانطور که مشاهده می کنید، حتی در بهترین هتل ها هم قیمت نسبت به سایر نقاط جهان، بسیار ارزان تر است و اگر بخواهید هتل های ارزان تری هم وجود دارد ولی مسلماً هرچقدر هتل ارزان تری را انتخاب کنید کیفیت خدمات هم در آن پایین تر خواهد آمد.

متوسط قیمت مواد غذایی

خوشبختانه غذا و نوشیدنی در گوا قیمت های خوب و مناسبی دارند که کیفیت خوب و طعم این غذاها که با ذائقه ما ایرانی ها نسبتا سازگار است، این غذاها را برای ما جذاب تر می نماید.

صبحانه: هتل ها معمولا یک وعده صبحانه ساده به مشتریان می دهند. در ضمن تعدادی کافه و غذا فروشی خیابانی وجود دارد که اگر خواستید از آن ها بهره ببرید قیمت شان بین 100 تا 180 روپیه است.

ناهار: از آنجایی که گوا شهرهای زیادی دارد، مشکل بتوان قیمت ثابتی برای وعده ناهار ارایه داد. اما در هرصورت کلبه هایی ساحلی وجود دارند که می توانید با صرف 150 تا 250 روپیه، غذاهای خوب و ارزانی از آنها تهیه کنید.

شام: برای کسانی که محدودیت بودجه دارند انتخاب های خوب و زیادی وجود دارد. به طور مثال بیفتک (گوشت گاو) با قیمت 240 تا 400 روپیه است. اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک غذا علاقه داشته باشید می توانید مواد غذایی مورد احتیاج یک هفته تان را با پرداخت به ترتیب حدود 1707 و 1235 روپیه تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد احتیاج یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی و کاهو می گردد. مسلم است که اگر مواد بیشتری احتیاج دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 468

به "چند و چون سفر به گوا، جزیره ای در هند (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند و چون سفر به گوا، جزیره ای در هند (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید