پیشرفت 15 درصدی ساخت واحد های مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش بانوی ایران، نایب رئیس کانون سراسری انبوه سازان، گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی فرایند ساخت واحد هایی از طرح اقدام ملی که به شیوۀ مشارکتی ساخته می شوند بین 10 تا 15 درصد است.

پیشرفت 15 درصدی ساخت واحد های مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، ایرج رهبر، نایب رئیس کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به شیوه های به کار رفته ساخت مسکن در پروژه طرح اقدام ملی مسکن گفت: شماری از واحد های مسکونی در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی به صورت مشارکتی ساخته می گردد که مناقصات مرتبط با معین انبوه ساز در سال گذشته و اوایل امسال به انجام رسید.

نایب رئیس کانون سراسری انبوه سازان، ضمن اشاره به روش های دیگر ساخت واحد های مسکونی در طرح اقدام ملی، گفت: بخش دیگری از واحد های مسکونی طرح اقدام ملی همانند روش به کار گرفته شده در طرح مسکن مهر، با استفاده از قرارداد ساخت ساخته خواهد شد.

*پیشرفت 10 تا 15 درصدی پروژه های مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن

وی، ضمن اشاره به درصد پیشرفت پروژه های مشارکتی، اضافه نمود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی فرایند ساخت واحد هایی از طرح اقدام ملی که به شیوۀ مشارکتی ساخته می شوند بین 10 تا 15 درصد است.

رهبر در ارتباط با پروژه طرح اقدام ملی در منطقه تهرانسر گفت: پروژۀ تهرانسر با استفاده از شیوۀ مشارکت با انبوه سازان ساخته خواهد شد و در حال حاضر با 20 درصد پیشرفت فیزیکی به کار خود ادامه می دهد.

عضو کانون سراسری انبوه سازان، در تشریح شیوه ساخت مشارکتی در واحد های مسکونی طرح اقدام ملی گفت: با توجه به مشخصات مرتبط با هر پروژه، مالکیت 50 تا 60 درصد از واحد های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به انبوه سازان واگذار خواهد شد.

لازم به ذکر است شیوه ساخت مشارکتی به شیوه ای از ساخت مسکن اطلاق می گردد که در آن زمین توسط وزارت راه و شهرسازی در اختیار انبوه ساز قرار گرفته و انبوه ساز نیز نسبت به ساخت مسکن با هزینه خود اقدام می نماید. در نهایت با توجه به آورده اولیه هر بخش، نسبت به معین تکلیف مالکیت واحد های مسکونی اقدام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1087

به "پیشرفت 15 درصدی ساخت واحد های مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 15 درصدی ساخت واحد های مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید