پیروزی شاگردان شاهین طبع در ثانیه های پایانی ، لنج بندری ها بدون ناخدا، به مقصد رسید

به گزارش بانوی ایران، تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و خانه بسکتبال خوزستان در هفته سیزدهم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر گروه الف مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

پیروزی شاگردان شاهین طبع در ثانیه های پایانی ، لنج بندری ها بدون ناخدا، به مقصد رسید

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال در هفته سیزدهم از دور برگشت گروه الف تیم های شهرداری گرگان و کاله مازندران و نیروی زمینی ارتش و خانه بسکتبال خوزستان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار، تیم شهرداری گرگان به مصاف کاله مازندران رفت و با درخشش محمد جمشیدی پیروز شد در ثانیه های پایانی با نتیجه 88 بر 86 نماینده مازندران را شکست دهد و صدرنشین گروه الف لیگ برتر بسکتبال باقی بماند. شهرداری گرگان با پیروزی در این دیدار با 11 پیروزی و یک شکست و با 23 امتیاز در صدر گروه الف قرار گرفت. در مقابل هم کاله مازندران با شکست در این دیدار با 6 شکست، 7 پیروزی و با 20 امتیاز در رده سوم جدول گروه الف ایستاده است.

در این دیدار محمد جمشیدی از شهرداری گرگان با کسب 24 امتیاز، 5 ریباند و 6 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم متین آقاجان پور از کاله مازندران با کسب 30 امتیاز، 5 ریباند و 3 پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم خانه بسکتبال خوزستان مقابل نیروی زمینی تهران قرار گرفت و با نتیجه 73 بر 69 شاگردان شکراللهی را از پیش رو برداشت تا سومین پیروزی خود در این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال را جشن بگیرد. نیروی زمینی هم سیزدهمین شکست خود را در این دوره از رقابت های لیگ تجربه کرد. خانه بسکتبال خوزستان با پیروزی در این دیدار در حال حاضر با 3 پیروزی، 8 شکست و با 14 امتیاز در رده هفتم جدول گروه الف قرار گرفته و نیروی زمینی تهران هم با شکست در این دیدار با 13 شکست و بدون برد با 13 امتیاز در رده هشتم جدول گروه الف ایستاده است.

در این دیدار آرش ثابتی از خانه بسکتبال خوزستان با کسب 28 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پویا یخچالی از نیروی زمینی تهران با کسب 29 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در این دیدار حماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

بیشتر بخوانید

  • خانه بسکتبال خوزستان به لیگ برتر بازگشت
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2040

به "پیروزی شاگردان شاهین طبع در ثانیه های پایانی ، لنج بندری ها بدون ناخدا، به مقصد رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیروزی شاگردان شاهین طبع در ثانیه های پایانی ، لنج بندری ها بدون ناخدا، به مقصد رسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شاگردان شاهین طبع در ثانیه های پایانی ، لنج بندری ها بدون ناخدا، به مقصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید