پوشینه شورتی ایزی لایف، کارآمدترین راه حل کنترل بی اختیاری ادرار

به گزارش بانوی ایران، پوشینه شورتی ، محصول جدیدی از برند نام آشنای ایزی لایف است که در سال 99، برای اولین بار در ایران فراوری و به بازار عرضه شد. شرکت زرین رویا با استفاده از بروزترین تکنولوژی جهان، اقدام به فراوری پوشینه شورتی بزرگسالان نموده است. مزایا و ویژگی های منحصر به فرد پوشینه شورتی، تغییر بزرگی در زندگی افراد مبتلا به بی اختیاری ادرار ایجاد خواهد نمود.

پوشینه شورتی ایزی لایف، کارآمدترین راه حل کنترل بی اختیاری ادرار

بی اختیاری ادرار چیست؟

یکی از باور های غلط در خصوص بی اختیاری ادرار این است که گمان می کنیم این چالش فقط در دوران سالمندی اتفاق می افتد اما این عارضه ممکن است برای هر کسی و در هر سن و سالی، به طور موقت یا ماندگار در اثر عواملی مثل عفونت مجاری ادراری، یبوست، جراحی، بارداری و زایمان طبیعی، چاقی و مصرف داروهای خاص اتفاق بیافتد. بنابراین، افزایش سن و بیماری های دوران سالمندی، تنها عامل ایجادنماینده این عارضه نیستند.

بی اختیاری ادرار به عنوان یک تابو محسوب می گردد و بسیاری از افراد از صحبت کردن در خصوص آن خجالت می کشند. آمار ها نشان می دهد که بیش از 400 میلیون نفر در جهان با چالش بی اختیاری ادرار زندگی می نمایند اما جالب است بدانیم که این آمار بسیار کمتر از آمار واقعی بوده چراکه بیش از 60٪ افراد مبتلا، مشکل خود را بروز نمی دهند و سعی در انکار یا مخفی کردن آن دارند. بسته به سطح بی اختیاری ادرار (خفیف، متوسط و شدید)، افراد مبتلا دچار شرایطی مثل احتیاج مکرر و فوری به دفع ادرار یا نشت ادرار به طور ناگهانی و مکرر می شوند، همین موضوع منجر به خجالت زدگی افراد شده و بر کیفیت زندگی آن ها تاثیر منفی می گذارد. به دلیل دیدگاه نادرست در خصوص بی اختیاری ادرار، درصد زیادی از افراد مبتلا از حضور در جمع، رفتن به مسافرت، مهمانی و هرجایی که از دسترسی به سرویس بهداشتی مطمئن نباشند دوری می نمایند.

مزایای پوشینه شورتی ایزی لایف نسبت به پوشینه چسبی

معمولا افراد فعالی که دچار بی اختیاری هستند، نسبت به استفاده از پوشینه چسبی احساس منفی دارند و مقاومت می نمایند چراکه پوشینه چسبی ساختاری مشابه پوشک بچه دارد و تحرک با آن برای افراد فعال مشکل است. یکی از مهمترین ویژگی های پوشینه شورتی ایزی لایف این است که مانند لباس زیر بوده و برای انجام فعالیت های روزانه بسیار راحت است.

پوشینه شورتی ایزی لایف، از نظر کیفیت، استفاده آسان و جذب بالا با محصولات شورتی وارداتی برابری نموده و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از آن ها است. همین ویژگی ها پوشینه شورتی ایزی لایف را به کارآمدترین راه حل برای کنترل بی اختیاری ادرار تبدیل نموده است.

بعضی از ویژگی های منحصر به فرد پوشینه شورتی عظیمسال عبارتند از:

  • جذب سریع مایعات از سطح پوشینه با تکنولوژی ناحیه مرکزی دو لایه
  • غیرقابل رویت بودن پوشینه از روی لباس با طراحی متناسب با فرم بدن
  • تعویض آسان با پاره کردن دوخت های کناری پوشینه، بدون احتیاج به درآوردن شلوار
  • تحرک راحت به یاری کش 360 درجه دور کمر نرم و منعطف
  • حداکثر محافظت در برابر نشت به یاری لایه های محافظ عمودی دور پا و دور کمر کشسان و ضد آب
  • حفظ سلامت پوست و کاهش رطوبت سطح پوست به یاری لایه های تنفسی
  • دور انداختن راحت به یاری نوار چسبی تعبیه شده در پشت پوشینه

تاثیر پوشینه شورتی در زندگی مراقبین

یکی از چالش های مراقبتی، برای مراقبانی که از فرد مبتلا به بی اختیاری ادرار نگهداری می نمایند، پوشاندن پوشینه چسبی (که بعضا در جامعه با نام پوشک عظیمسال شناخته می گردد) به آن ها است. پوشینه شورتی ایزی لایف با ساختاری مشابه لباس زیر، فرآیند پوشاندن پوشینه به فرد عظیمسال را برای مراقبان بسیار راحت نموده است. همچنین تعویض آسان پوشینه به یاری پاره کردن دوخت های کناری به مراقبان یاری می نماید تا ضمن حفظ عزت نفس عزیزشان به سادگی در تعویض پوشینه به او یاری نمایند.

بروز بی اختیاری ادرار و درگیری با چالش هایی چون اضطراب از نشتی ادرار، احساس احتیاج فوری به سرویس بهداشتی و ... می تواند فرد مبتلا را از حضور در جمع و مشارکت در فعالیت های گروهی منصرف نموده و در طولانی مدت بر سلامت روح و روان فرد تاثیر بگذارد.

پوشینه شورتی ایزی لایف، تنها یک محصول برای کنترل بی اختیاری ادرار نیست بلکه عاملی برای ایجاد تغییری عظیم در زندگی افراد مبتلا به بی اختیاری ادرار است. پوشینه شورتی و ویژگی های منحصر به فرد آن، این امکان را فراهم می نماید تا با وجود بی اختیاری ادرار، زندگی سرشار از سرزندگی را تجربه کنیم.

با افزایش آگاهی در خصوص بی اختیاری ادرار و انتخاب پوشینه مناسب، علاوه بر مراقبت از سلامت جسمانی خود، ریتم عادی زندگی را حفظ نموده و کیفیت زندگی مان را بهبود ببخشیم. برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص پوشینه شورتی و زندگی با وجود بی اختیاری ادرار، به وب سایت ایزی لایف مراجعه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1600

به "پوشینه شورتی ایزی لایف، کارآمدترین راه حل کنترل بی اختیاری ادرار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشینه شورتی ایزی لایف، کارآمدترین راه حل کنترل بی اختیاری ادرار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید