طراحی نمای ساختمان ویلایی: پدیده عجیبی به نام باران ماهی و قورباغه!

به گزارش بانوی ایران، باران ماهی و قورباغه

کشور انگلستان از آن دست کشورهایی است که در آن اتفاقات و پدیده های عجیب، زیاد رخ داده و می افتد و ساکنان این کشور تا حالا پدیده های غیر معمول را کم تجربه نکرده اند. عباراتی مثل باران گربه و سگ احتمالا فقط مختص به این کشور بوده باشد یا حداقل این که تا حالا از کشورهای انگلیسی زبان دیگر مثل آمریکا، استرالیا و کانادا چنین مواردی شنیده نشده است. می خواهیم به شما نشان دهیم که از حیوانات فقط برای پیش بینی آب و هوا استفاده نمی گردد، آن ها خودشان می توانند آب و هوا باشند! نگران نباشید اصلا چیز پیچیده ای نیست، به عبارت دیگر می خواهیم در خصوص باران ماهی و قورباغه که یکی از عجیب ترین پدیده های رخ داد در تاریخ است و انواع دیگر باران صحبت کنیم. آیا چنین چیزی اصلا ممکن است؟ برای دانستن جواب سوالتان همراه خبرنگاران باشید:

طراحی نمای ساختمان ویلایی: پدیده عجیبی به نام باران ماهی و قورباغه!

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

تاریخچه ای کوتاه از باران های عجیب غریب

در گذشته وقتی که صحبت از باران می شد همه چیز معین بود، آب های تبخیر شده از زمین به هوا می رفتند و تحت شرایط طبیعی ای که می دانید، باران اتفاق می افتاد. پس به عبارتی در گذشته باران فقط از جنس آب بود، با این حال مدتی است که برای باران مترادف های دیگری هم پیدا شده است، مثلا از حیوان هایی که در باران ها پیدا شده اند می توان به کرم ها، ماهی های مرکب، قورباغه ها و حتی حیوانات بزرگ تری مثل تمساح ها! اشاره نمود. خب این یکی دیگر واقعا عجیب است، چطور ممکن است؟ باران توجیه علمی دارد، چرخه آب تبخیر شده از روی زمین، اما تمساح چطور؟ مثلا تمساح هایی که از روی زمین تبخیر می شوند و به هوا می فرایند؟!! یکی از تئوری هایی که در این زمینه وجود دارد این است که چیزهایی که در دریا وجود دارند مثل تخته چوب های شناور و … این حیوانات را به همراه خود حمل می نمایند و یک مسافت بسیار طولانی گاهی تا چند صد مایل با خود جابه جایشان می نمایند. به همین دلیل است که افرادی که از فاصله نسبتا دوری به دریاچه یا دریا زندگی می نمایند از اینکه خیابان ها چطور پر از ماهی و قورباغه شده است تعجب می نمایند و با خود فکر می نمایند باران ماهی و قورباغه باریده است.

ممکن است با خود بگویید خوب این هم یک توجیه دیگر برای باران موجودات آبزی، اما باران عنکبوت، ژله و باران پول را چطور می توان توجیه کرد؟ شاید یکی از عجیب و غریب ترین باران هایی که تا حالا ریزش آن گزارش شده است، باران گوشت و خون باشد! در قرن نوزدهم و قبل از این که سفرهای هوایی تا این میزان پیشرفته شده باشد، در کشور ایتالیا باران خون پرنده گزارش شد. برای این ریزش باران هم یک توجیه ارائه شد، این که ممکن است بادهای پر سرعت و بسیار شدیدی وزیده باشد و به نوعی پرنده ها را به دو نیم تقسیم نموده باشد و یا این که توده هوایی بسیار قوی ای در ارتفاع وجود داشته است.

چیز عجیبی که وجود دارد این است که فقط خون در روی خیابان ها دیده می شد و خبری از لاشه پرنده ها نبود. در کالیفرنیا و در سال 1869، به مدت 5 دقیقه باران گوشت و خون روی زمین باریده است! محلی هایی که در آن زمان در منطقه بودند و حتی کارگرانی که داشتند روی زمین هایشان کار می کردند، خبر از ابر قرمز رنگی بر بالای سرشان داده بودند. با این حال به تازگی ها، چیزهای بسیار عجیبی از آسمان بر روی زمین افتاده است، آن هم در روزی که هوا صاف بوده است.

باران های عجیب دیگر منهای باران ماهی و قورباغه

در شهر کرالا در کشور هند، باران قرمز رنگ دیده و گزارش شده است و شدت رنگ آن به میزان ای بوده است که لباس های سفید را به رنگ صورتی تغییر داده است. بعد از وقوع این رویداد، محققانی به محل اعزام شدند و آن را آنالیز کردند و وجود نوعی هاگ قارچ را تایید کردند.

از بین بارش های عجیبی که تا حالا گزارش شده است می توان گفت که تقریبا هیچ کدام از آن ها ادامه دار نبوده اند، با این حال، مورد کلرادو آمریکا چیز دیگری است. از سال 1982 به مدت 4 سال، بسیاری از خانه های Evans در کلرادو، گزارش ریزش باران بلال دادند. جالب است بدانید که در آن نزدیکی اصلا زمین بلالی وجود نداشت و به همین دلیل هیچ وقت ساکنانش نتوانستند بفهمند که منشا این باران دقیقا چه بوده است.

یک منبع تایید نشده هم گفته است یک گردشگر ژاپنی در دریای Okhotsk به خاطر افتادن یک گاو از ارتفاع زیاد روی قایقش ناگهان غرق شده است. افرادی که توانسته اند از این اتفاق جان سالم به در ببرند گفته اند که این گاو، تنها یکی از چندین گاوی بوده است که از بالا به پایین افتاده است.

گزارش شده که مدتی قبل هم هزاران قورباغه در شهری در شمال صربستان به پایین افتادند و فورا در پی منابع آب می گشته اند! بعد از وقوع این حادثه روی این قورباغه ها آزمایش هایی انجام شد و نتیجه این بود که بسیاری از گونه های آن ها، اصلا متعلق به آن منطقه نبودند.

سوال اصلی این است که چطور این اتفاق می افتد؟ آب و هوا باید در چه شرایطی باشد که این موجودات عجیب آن هم در مناطقی خاص روی زمین بیفتند؟ خب یک تئوری برای باران های رنگی این است که رنگ آن ها حاصل گرد و خاکی است که در هوا وجود دارد، مثلا در سال 1998 در واشنگتن غربی باران زرد رنگی رخ داد که گفته می گردد منشا آن باید صحرای گوبی بوده باشد.

یکی دیگر از باران های عجیب رخ داده باران سیاه است که آن را می توان به خاطر فعالیت های آتشفشانی و آلودگی هوا دانست. شاید تنها چیزی که در خصوص این باران های عجیب بتوان گفت این است که علم جواب قطعی ای برای آن ندارد. پیشنهاد می کنیم دفعه بعدی ای که در خیابان بودید و باران بارید، به آسمان نگاه کنید چون نمی دانید قرار است چه چیزی از آن به زمین بیفتد!

منبع: historicmysteries.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2096

به "طراحی نمای ساختمان ویلایی: پدیده عجیبی به نام باران ماهی و قورباغه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نمای ساختمان ویلایی: پدیده عجیبی به نام باران ماهی و قورباغه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید