شرایط شهردار مبتلا به کرونا، همکاری شهرداری با وزارت بهداشت

به گزارش بانوی ایران، شهردار تهران با اشاره به بیماری کرونا، گفت: شهرداری بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت عمل خواهد نمود و در این زمینه همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت و شهرداری وجود دارد.

شرایط شهردار مبتلا به کرونا، همکاری شهرداری با وزارت بهداشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی، در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آخرین شرایط رحمان زاده شهردار منطقه 13 اظهار کرد: طی تماس تلفنی که پنجشنبه با وی داشتم شرایطش نسبت به گذشته بهتر بوده و رو به بهبودی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شهردار منطقه 13 از 4 آزمایشی که برای وی اجرا شده است 3 آزمایش او مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است و هم اکنون فرآیند درمانی خود را طی می نماید.

حناچی در مورد اینکه آیا یکی از معاونین شهردار منطقه 15 نیز مبتلا به کرونا است، گفت: وی مشکوک به آنفلوانزا است.

شهردار تهران در ارتباط با اقدامات اجرا شده از سوی شهرداری تهران در اماکن عمومی، مترو و اتوبوس ها نیز اضافه کرد: در این زمینه نیز براساس پروتکل های معین شده عمل می کنیم و این اماکن در ساعات انتها شب ضدعفونی می شوند و این فرایند ادامه خواهد داشت.

حناچی همچنین به نامه ارسال شده به وزیر بهداشت از سوی شهرداری تهران اشاره نمود و گفت: در این نامه نیز ضمن تأکید مجدد بر همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت تأکید شده است که شهرداری بر اساس پروتکل ها عمل خواهد نمود و در این زمینه همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت و شهرداری وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 836

به "شرایط شهردار مبتلا به کرونا، همکاری شهرداری با وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط شهردار مبتلا به کرونا، همکاری شهرداری با وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید