واکنش مربی تیم ملی تکواندو به شکست المپین ها در بیروت

به گزارش بانوی ایران، وحید عبداللهی در تبادل نظر خبرنگاران گفت: شرایط شیوع کرونا و لغو مسابقات مختلف در سطح دنیا و آسیا باعث شد تا نزدیک به 16 ماه تکواندوکاران دور از میدان مسابقه باشند. به همین علت و به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت، اعزام دو تکواندوکار المپیکی به مسابقات قهرمانی آسیا را در دستور کار قرار دادیم.

واکنش مربی تیم ملی تکواندو به شکست المپین ها در بیروت

وی ادامه داد: ما باید شرایط مسابقات را برای همه نفرات خود بخصوص المپیکی ها فراهم می کردیم و از قبل هم در نظر داشتیم احتمال اینکه در شرایط قبل از کرونا نباشند، زیاد است ولی لازم بود تا قبل از حضور در بازی های مهم و حساس المپیک در یک میدان رسمی و جدی محک بخورند.

مربی تیم ملی تکواندو با تشریح شرایط دو تکواندوکار المپیکی کشورمان گفت: شرایط آرمین با توجه پارگی رباط زانو در این بازی ها بسیار راضی کننده بود و دو مبارزه خیلی خوب انجام داد. در مبارزه با رقیب کره ای در در راند اول غافلگیر شد و از حریف عقب افتاد. با توجه به فشاری که به این حریف در مبارزه وارد کرد، امتیازات از دست داده را جبران کرد ولی در انتها راند سوم این حریف کره ای بود که برنده بازی شد.

عبداللهی در مورد شکست میرهاشم حسینی هم گفت: اتفاقی که برای حسینی افتاد یکی از حوادث معمول در ورزش است که تا کنون برای خیلی از قهرمانان عظیم جهان مانند استیون لوپز آمریکایی اتفاق افتاده و از این پس هم شاهد چنین حوادثی خواهیم بود. با تمام این شرایط، مسائل و نقاط ضعف دو المپین ما به خوبی شناسایی شده و در تمرینات روی همین دست موارد تمرین و کار می کنیم تا انشالله بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط اردو خوب است و پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و استراحت چند روزه، اعضای تیم با انگیزه به تمرینات بازگشته اند و بدون مشکل تمرینات پیگیری می گردد. در واقع برای ادامه تمرینات روی برطرف نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تمرکز نموده ایم.

عبداللهی در مورد ضعف بدنی تکواندوکاران ملی پوش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در جریان برگزاری اردوهای تیم ملی بعضی نفرات مانند امیرمحمد بخشی، سروش احمدی، حسین لطفی و یا مهران برخورداری با مشکل کرونا روبرو شدند و بعد از برطرف این مشکل در فاصله 20 روز به اعزام به تمرینات بازگشتند و همین موضوع روی شرایط بدنی آنها تأثیرگذار بود.

مربی تیم ملی در انتها به بررسی حریفان دو تکواندوکار المپیکی کشورمان هم اشاره نمود و گفت: در جریان اردوهای تیم ملی، حریفان را بررسی نموده ایم و با توجه به نقاط ضعف و قوت هر تکواندوکار تمرینات اختصاصی طراحی شده و با حریفان تمرینی که به اردو دعوت شده اند، شبیه سازی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1781

به "واکنش مربی تیم ملی تکواندو به شکست المپین ها در بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی تیم ملی تکواندو به شکست المپین ها در بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید