هوگ: ایران می تواند عملکرد دور مقدماتی را تکرار کند، برزیل شانس اول قهرمانی است

به گزارش بانوی ایران، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: والیبال ایران تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته و یقین دارم که در مسابقات فینال می تواند همین عملکرد خوب را تکرار کند.

هوگ: ایران می تواند عملکرد دور مقدماتی را تکرار کند، برزیل شانس اول قهرمانی است

به گزارش خبرنگاران، والیبال کانادا در مسابقات قهرمانی قاره آمریکا فقط یک بار در سال 2015 صاحب مدال طلا شد که آن هم در شرایطی به دست آمد که آمریکا از شرکت در مسابقات انصراف داده بود و کوبا هم از دوران اوج خود فاصله داشت. بزرگترین افتخار بین المللی کانادا، کسب مدال برنز لیگ دنیای 2017 است که این مدال در زمان حضور استفان آنتیگا روی نیمکت این تیم به دست آمد، اما عمر مربیگری آنتیگا در کانادا چندان طولانی نبود و پس از مدتی وی کنار رفت تا یک بار دیگر گلن هوگ روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند.

هوگ پیش از این در سال های 2006 تا 2016 هم هدایت تیم ملی کانادا را بر عهده داشت و رسیدن به مقام پنجمی بازی های المپیک ریو بزرگترین دستاوردش بود. این مربی 60 ساله در دوران بازیگری خود هم برای تیم ملی کانادا بازی می کرد و در المپیک 1984 لس آنجلس هم به میدان رفت.

گلن هوگ 2 پسر هم دارد که والیبال بازی می کنند که از میان آنها نیکلاس کاپیتان و ستاره تیم ملی کانادا محسوب می شود.از هوگ به عنوان یکی از مربیان برجسته و صاحب سبک والیبال دنیا نام برده می شود. او به تازگی و در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 همراه با شاگردانش به ارومیه آمد و البته نتیجه را به تیم ملی والیبال ایران واگذار کرد.

گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درمورد فینال رقابت های لیگ ملت های 2019 گفت: تیم های قدرتمندی در شیکاگو باهم رقابت خواهند کرد. فکر می کنم تیم هایی که به شیکاگو رفته اند شایسته حضور در مرحله فینال بودند، هرچند که شاید جای برخی تیم های دیگر هم خالی است.

وی درمورد همگروهی ایران با تیم های لهستان و برزیل گفت: من فکر می کنم تمام بازی های فینال بسیار نزدیک باشد و تیم ها به سختی پیروز شوند. حس می کنم که تیم برزیل شانس اول قهرمانی باشد. تیم ایران هم تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته و یقین دارم که در مسابقات فینال می تواند همین عملکرد خوب را تکرار کند. به نظرم هر تیمی که از این گروه صعود کند می تواند شانس زیادی برای رفتن روی سکو داشته باشد، اما باید این موضوع را هم بگویم که ورزش قابل پیش بینی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا درخصوص ادامه برنامه های تیم ملی کشورش پس از کنار رفتن از لیگ ملت های 2019 بیان نمود: ما پس از مسابقات لیگ ملت ها حدود 10 روز استراحت می کنیم و پس از آن خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده خواهیم کرد که اهمیت زیادی برای ما دارد.

مسابقات مرحله نهایی به میزبانی شهر شیکاگو از 19 تا 23 تیرماه برگزار خواهد شد.

س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 280

به "هوگ: ایران می تواند عملکرد دور مقدماتی را تکرار کند، برزیل شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوگ: ایران می تواند عملکرد دور مقدماتی را تکرار کند، برزیل شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید