همکاری آلمان و اصفهان در زمینه های توریسم، محیط زیست و مترو

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، نیلز اشمیت صبح سه شنبه در ملاقات با استاندار اصفهان گفت: سفر امروز ما به اصفهان حاکی از باز شدن راه های ارتباطی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مالی و گردشگری به ایران است.

همکاری آلمان و اصفهان در زمینه های توریسم، محیط زیست و مترو

با هزینه سفر به آلمان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

وی با اشاره به اینکه در گذشته روابط خوبی در زمینه مترو با اصفهان داشتیم که این ارتباط قوی تر از گذشته ادامه پیدا می نماید، ادامه داد: هیئت تجاری و مالی آلمان تمایل زیادی به برقراری ارتباط با فعالان مالی اصفهان دارد. روابطی که در حوزه های مختلف جدید و قوی باشد.

قائم مقام نخست وزیر و وزیر اقتصاد ایالت بادن ووتمبرگ آلمان توضیح داد: آلمان پتانسیل بالایی در زمینه هوافضا دارد و از این منظر نیز می توانیم روابط جدید و همکاری خوبی را بین دو کشور ببینیم.

وی بیان نمود: در حوزه توریست، محیط زیست و مترو می توانیم ارتباط تنگاتنگی با اصفهان داشته باشیم و حاضریم کارگروه های مشترک تشکیل دهیم.

اشمیت با بیان اینکه اصفهان شباهت زیادی به ایالت بادن وورتمبرگ از بعد زیبایی دارد، گفت: همانطور که اصفهان از نظر صنعت و مالی قوی عمل نموده است ما نیز در ایالت بادن وورتمبرگ اینگونه عمل کردیم.

وی با اظهار اینکه بدنبال تعامل تمام ایالت های آلمان با اصفهان هستیم، ادامه داد: سفر ما به اصفهان نشان از باز شدن راه های سرمایه گذاری در ایران است.

قائم مقام نخست وزیر و وزیر اقتصاد ایالت بادن ووتمبرگ آلمان از تمایل به برقراری رابطه شرکت های متوسط و کوچک ایالت بادن وورتمبرگ با بخش خصوصی اصفهان اطلاع داد و گفت: شرکت های متوسط این ایالت بیشتر حالت خانوادگی دارد و به شدت به قوانین تجارت کشورها پایبند هستند.

وی اضافه نمود: اصفهان غنی از فرهنگ است و در حوزه مرمت آثار فرهنگی بسیار خوب عمل نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 786

به "همکاری آلمان و اصفهان در زمینه های توریسم، محیط زیست و مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری آلمان و اصفهان در زمینه های توریسم، محیط زیست و مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید