هرکاری کردم پرسپولیسی شوم، اما نشد

به گزارش بانوی ایران، علی نعمتی مدافع جوان پدیده مشهد که دو فصل قبل در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود و در جابجایی زمستانی نیز از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در این تیم دعوت شده بود، به دلیل عدم دریافت رضایتنامه نتوانست به خواسته خود دست یابد.

هرکاری کردم پرسپولیسی شوم، اما نشد

وی در مورد کار با مهدی رحمتی به عنوان بازیکن و سرمربی گفت: خداراشکر ما کادر جوان و با نگیزه ای را در اختیار داریم و همین موضوع در آینده می تواند باعث موفقیت ما گردد. مخصوصا مهدی رحمتی که همواره حامی ما بوده درست مثل زمانی که من در بازی با پیکان مصدوم شدم. من جانم را مدیون ایشان هستم و از ایشان تشکر می کنم. واقعا لحظات سختی بود و هرچند چیزی یادم نمی آید اما ایشان یک حرکت عظیم انجام داد و تا همواره سپاسگزار او هستم.

علی نعمتی در مورد اینکه چرا در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس نشد گفت: من گزینه نخست یحیی گل محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس بودم. صحبت هایی در مورد انتقال من صورت گرفت اما با پدیده قرارداد دارم. هرکاری از دست برمی آمد انجام دادم تا به پرسپولیس بروم و تمام سعی و کوشش خود را کردم اما در نهایت تصمیم گیرنده نهایی کادر فنی و باشگاه بودند. تیم به من احتیاج داشت و تصمیم آنها این بود که من در مشهد بمانم و من هم قبول کردم. از همین جا از همه طرفداران پرسپولیس نیز ممنون هستم که پیگیر حضور من در این تیم بودند و به من لطف داشتند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1694

به "هرکاری کردم پرسپولیسی شوم، اما نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرکاری کردم پرسپولیسی شوم، اما نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید