نمایش در در تورنتو و آوینیون روی صحنه می رود

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، نمایش در تنها نمایشی از تئاتر ایران است که پیروز شده در امسال در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فرینج تورنتو در کنار اجراهایی از کشورهای آمریکا ، آلمان، کانادا و فرانسه قرار بگیرد. این نمایش که پیش از این در کشورهای آلمان، سوئد و آمریکا با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شده است پس از اجرا در تورنتو بلافاصله راهی فرانسه می گردد تا در بخش آفِ هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر آوینیون نیز روی صحنه برود.

نمایش در در تورنتو و آوینیون روی صحنه می رود

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی مشهور و بازی شیوا مکی نیان و مینا زمان لحظاتی از زندگی 2 زن ایرانی را روایت می نماید که هر کدام به دلایلی قصد دارند از تهران به تورنتو مهاجرت نمایند، شخصی به نام آقای گل بهاری قرار است کارهای مهاجرت آنها را انجام بدهد اما ... .

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مشاور کارگردان و صداپیشه: بنیامین اثباتی، طراح صحنه و لباس: سعید حسنلو، امور بین الملل: سارا رسولی و گرافیک: سید محمد مساوات اشاره نمود.

نمایش در به زبان انگلیسی از هفتم تا پانزدهم جولای 2017 در شهر تورنتو کانادا و از بیست و یکم تا بیست و پنجم جولای 2017 در آوینیون فرانسه روی صحنه می رود.

گروه تئاتر سایه که عمده فعالیت هایش خارج از ایران است، پیش از این نمایش کلمات و مرد به نویسندگی و کارگردانی مهدی مشهور را در کشورهای روسیه، ارمنستان، لیتوانی، ایتالیا، آلمان، فرانسه و آمریکا اجرا نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 383

به "نمایش در در تورنتو و آوینیون روی صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش در در تورنتو و آوینیون روی صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید