تور ایتالیا ارزان: ملی پوش فوتسال به بازی با ایتالیا می رسد

به گزارش بانوی ایران، مسلم اولاقباد بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی مسئله ای برای بازی با ایتالیا نخواهد داشت.

تور ایتالیا ارزان: ملی پوش فوتسال به بازی با ایتالیا می رسد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال کشورمان هفته آینده باید 2 بازی محبت آمیز برابر ایتالیا برگزار کند. این ملاقات به میزبانی ایتالیا و در شهر پارما انجام خواهد شد. از همین رو اولین اردوی تیم ملی قبل از بازی با ایتالیا روز گذشته به سرانجام رسید و دومین اردوی آماده سازی ملی پوشان قبل از بازی با ایتالیا هم قرار است فردا در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار گردد.

در فهرست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال نام مسلم اولاقباد هم برای بازی ایتالیا دیده می گردد. این در حالی است که پیش از اینکه گفته می شد اولاقباد به علت مصدومیت نمی تواند ایران را برابر ایتالیا همراهی کند.

مسلم اولاقباد که در تیم کراپ الوند قزوین بازی می نماید در آخرین ملاقات این تیم برابر سپاهان اصفهان دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل در اولین اردوی تیم ملی غایب بود.

بیشتر بخوانید

  • طیبی در ایتالیا به اردوی تیم ملی فوتسال اضافه می گردد

ملاقات محبت آمیز تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ایتالیا روز های دوشنبه و سه شنبه (29 و 30 آذر ماه) برگزار می گردد و کاروان تیم ملی روز پنجشنبه ایران را به مقصد این کشور ترک خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1951

به "تور ایتالیا ارزان: ملی پوش فوتسال به بازی با ایتالیا می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: ملی پوش فوتسال به بازی با ایتالیا می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید