مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا

به گزارش بانوی ایران، رویال گاردن یکی دیگر از مراکز خرید مشهور این شهر در مجموعه بازارهای پاتایا است که در پاتایای جنوبی قرار دارد. این ساختمان در سه طبقه و به شکلی متفاوت و جالب طراحی شده است. در این مجموعه فروشگاه های زیادی وجود دارند که می توانید انواع محصولات موردنظر خود از قبیل پوشاک، زیورآلات و ... را از آن ها تهیه نمایید. برای خوردن غذا و صرف نوشیدنی نیز می توانید به رستوران ها و کافه های فراوان این مرکز مراجعه نمایید. ساعت کاری این مجموعه از 10.30 دقیقه صبح شروع شده و تا 11 شب ادامه دارد.

مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید مایک(Mike) یکی از بازارهای پاتایا است که در خیابان شماره 2 در پاتایای جنوبی قرار گرفته است. شما می توانید انواع لباس، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را در این فروشگاه پیدا کنید. همچنین یک استخر عمومی در بخش پشت بام این مرکز وجود دارد که می توانید برای استراحت و گذراندن ساعاتی خوش از آن استفاده نمایید. کافه کوچکی با منظره ای رو به دریا در این مجموعه وجود دارد که با نوشیدنی های گرم و سرد از گردشگران و خریداران این مرکز پذیرایی می کند. در مجموعه مراکز خرید پاتایا برای خرید از مایک می توانید از ساعت 10 صبح تا 11 شب به آن مراجعه نمایید.

مرکز خرید اونیو پاتایا (Pattaya Avenue) یک مرکز خرید از بازارهای پاتایا در فضای باز است که در آن علاوه بر انواع کالاهای متنوع مانند پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایش و ... می توانید کالاهای محلی و صنایع دستی این شهر را نیز خریداری نمایید. این مرکز یک تجربه متفاوت و جذاب برای گردشگران و خرید در پاتایا می باشد. شما می توانید علاوه بر خرید از این مرکز از خیابان های اطراف آن نیز بازدید کنید.

منبع مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1912

به "مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید